Just nu del V

Just nu väntar jag på att klockan ska bli fyra så ska jag åka till stallet och släppa ut min häst i hagen igen. Han tyckte det var så varmt idag så han fick komma in i svala stallet över dagen idag.

Just nu ligger hag däckad i sängen med magont och illamående och hoppas att jag ska vara återställd till imorgon, anarslär chefen flippa ur :(

Just nu sitter jag inne med en golvfläkt som blåser kalluft i fejan, och spelar Watch Dogs som ett o- och asocialt, efterblivet litet troll, pga. tål inte denna sabla värme.

Just nu längtar jag till imorgon när min stämapparat kommer så att jag kan kolla av om jag stämt gitarren rätt.

Just nu har jag precis gått upp. Taggad för en härlig dag på jobbet med kanonväder. Dessutom ska jag få sakerna jag beställt från gekås av en kollega som var nere i helgen :bump:

Just nu sitter jag på vc och väntar.
Sedan iväg på möte, hämta barn och iväg på sonens fotbollsträning. Någonstans däremellan kommer killen också :p

Just nu ligger jag nyvaken i sängen (sommarlov :love:) och är fortfarande dödstrött. Hoppas och ber för mitt liv att menshelvetet inte har kommit tillbaka.

Just nu är jag i stan med föräldrarna, bjöds på fika här idag :d
Kan meddela att mörkt bröd med tonfiskröra, ägg och äpple är GOTT!

Just nu väntar jag på att mitt tutorium ska börja. Vill bara att det ska vara slut så att jag kan åka hem!

@Tokyo Jag följer bara typ 60 bloggar (är vääääldigt petig med vilka jag följer och vad jag vill se på min dash) och har blacklisted en jäkla massa på tumblr savior (och mycket av det är sånt som det bloggas mycket om) så det brukar ta typ någon timme att scrolla igenom från föregående kväll.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar