Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
@Araminta och @Tokyo Usch, så jobbigt!
Jag är glad att jag har så bra kontakt med mina föräldrar. Nästa helg ska jag t.ex. till Liseberg tillsammans med min pappa
Just nu tycker jag faktiskt lite synd om killen. Först fick han öroninflammation, sedan en inflammation i axeln, sedan var han förkyld och nu halsfluss.
Just nu förbereder jag inför imorgon då jag först ska till stallet, därefter duscha och göra mig klar för jobb 8-16.30 (kort pass = tack Linda för bytet! ). Efter jobbet väntar studentfirande för en kompis och det börjar 17.15. Tänkte inte anlända till firandet i uniform så ska hinna hem och byta om också
Har iaf skrivit kortet samt slagit in paketen. Ska bara välja kläder och skor nu
Just nu vill jag att en viss sak ska ordna sig, nu, omedelbart, med detsamma,
Aaaaaaaahhhhhhhhh vad jag avskyr när jag inte har full kontroll och bestämmanderätt över något.
Just nu ar jag sjukt irriterad pa att jag aldrig skriver ner saker utan tanker att jag kommer att komma ihag det dar citatet/lattexten/namnet/etc. Och liksom glommer att jag alltid, alltid, ALLTID har glomt det igen 2 minuter senare.
Just nu har jag lite mensvärk trots att jag verkligen inte ska ha mens nu (, kan det vara minipillerna som spökar, måntro?), ligger i sängen och ska kolla på lite orange is the new black. Saknar kilen gör jag också. Stackarn som jobbar tungt i den här värmen...
Just nu sitter jag och skrattar åt mitt hår. Sov med pincurls i natt för första gången, vet inte riktigt vad jag förväntade mig men det var då inte det här.
Just nu är jag deppig pga mens pga dessa jävla mini-piller. Kul. Tur att jag ska träffa BM imorgon för det här fungerar ju inte. Är ju ingen mening att äta preventivmedel som gör att man har mens hela tiden och känner 0 lust. Då kan det lika gärna va.
Just är jag lite nere. Sitter och läser alla tweets om Rik Mayalls bortgång. The Young Ones var min och @niphredil s favoritserie jättelänge och vi kollade på några avsnitt varje dag under långa perioder. Usch.
Kläder & Bli fin Jag tror definitivt det fungerar i stallet, jag har använt mina vid trädgårdsarbete osv. Jag gillar dom olika med glitter och wine and...
Hundträning Jag har ett par Crispi Hunter. Nuvarande skor är andra paret jag äger och jag är jättenöjd. Lite bredare tåbox och fungerar hela vintern...
Hundavel & Ras Jag ser på dina bilder att de har både kort nos och knipta näsborrar. Så svart på vitt så har du ju inte valt det ena eller det andra...
Ekonomi & Juridik Jag har inte ekonomin / bufferten att betala 10 000kr just nu till någon. Det är väll det som är problemet, då får jag ta lån. Så känns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.