Just nu del V

Just nu sitter jag och äldsta sonen på ögonmottagningen och väntar på våran tur. Dags att kolla synen på honom

Just nu tycker jag faktiskt lite synd om killen. Först fick han öroninflammation, sedan en inflammation i axeln, sedan var han förkyld och nu halsfluss.

just nu borde: plugga

just nu vill jag: rida och slösurfa

just nu gör jag: slösurfar och smörjer in kroppen med fyra ess hästsalva.

såatte...

Just nu hoppas jag att mitt halsonda som kommit idag, inte är smitta från killen och att jag slipper halsfluss

Just nu förbereder jag inför imorgon då jag först ska till stallet, därefter duscha och göra mig klar för jobb 8-16.30 (kort pass = tack Linda för bytet! :D ). Efter jobbet väntar studentfirande för en kompis och det börjar 17.15. Tänkte inte anlända till firandet i uniform så ska hinna hem och byta om också :p
Har iaf skrivit kortet samt slagit in paketen. Ska bara välja kläder och skor nu :)

Just nu vill jag att en viss sak ska ordna sig, nu, omedelbart, med detsamma,
Aaaaaaaahhhhhhhhh vad jag avskyr när jag inte har full kontroll och bestämmanderätt över något.

Just nu ar jag sjukt irriterad pa att jag aldrig skriver ner saker utan tanker att jag kommer att komma ihag det dar citatet/lattexten/namnet/etc. Och liksom glommer att jag alltid, alltid, ALLTID har glomt det igen 2 minuter senare. :arghh:

Just nu är jag astrött och velar mellan allt jag egentligen borde göra, gå och sova en stund eller sitta kvar här

Just nu sitter jag på vc och trökar, väntar på att få komma in och få mitt knä kollat.

Just nu har jag lite mensvärk trots att jag verkligen inte ska ha mens nu (:confused:, kan det vara minipillerna som spökar, måntro?), ligger i sängen och ska kolla på lite orange is the new black. Saknar kilen gör jag också. Stackarn som jobbar tungt i den här värmen...

Just nu sitter jag och skrattar åt mitt hår. Sov med pincurls i natt för första gången, vet inte riktigt vad jag förväntade mig men det var då inte det här. :D

Just nu är jag deppig pga mens pga dessa jävla mini-piller. Kul. Tur att jag ska träffa BM imorgon för det här fungerar ju inte. Är ju ingen mening att äta preventivmedel som gör att man har mens hela tiden och känner 0 lust. Då kan det lika gärna va.

Just är jag lite nere. Sitter och läser alla tweets om Rik Mayalls bortgång. The Young Ones var min och @niphredil s favoritserie jättelänge och vi kollade på några avsnitt varje dag under långa perioder. Usch. :cry:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter