Just nu del V

@Lillagoajag Jag tyckte inte att det var så farligt men eftersom jag anmält det som arbetsskada så vill den kära staten gärna ha läkarintyg på det hela. Jag fick tid på VC hemma i Staffanstorp vid 8 och den läkaren remitterade mig till röntgen i Lund. Galet meningslöst om du frågar mig :p
Jag kom dit vid 9-tiden och därifrån vid 11. Då var jag tämligen frustrerad och irriterad. Själva röntgen var klar efter tio minuter. Resten av tiden var väntande på att två läkare skulle titta på plåtarna :banghead: På jobbet var jag vid 11.30.

Just nu avföljer jag folks uppdateringar i FB-flödet pga. ovanstående. Blev dessutom just upplyst om att fanskapet till sporthelvete pågår i en jävla månad, och konstaterar härmed att jag ska bunkra med mat och dryck och barrikadera mig i lägenheten utan nyheter, sociala medier eller TV.

Fy. Fucking. Fan. För sport.

(Och jag blev även upplyst om att Sverige inte ens är med. Varför bryr sig folk inrikes då?! AAAAHHH. Det måste finnas något land på jorden där sport anses vara en synd och går emot allt den dominerande religionens gud(ar) säger.)

Just nu är jag nyvaken och sååååå nöööööööjd! Lyckan över att få sova precis hur länge man vill och sedan sträcka lika slött på sig som en katt så det känns som om kroppen och ffa ryggen får sin variant av en orgasm. <3

Just nu är jag löjligt nöjd över att jag hittade svenska jordgubbar för 20 kr litern. Så jag köpte två paket :d

Sen är jag glad över att jag plockade in hästen nyss för nu började det åska. Så slipper han stå ute i ovädret utan kan stå inne och mumsa hö istället :love:
Han är nog också nöjd över det upplägget :D

Just nu är jag trött och slöar i soffan framför lite fotbollssnack :D Borde dock dammsuga, packa inför helgens resa, gräva lite i rabatten på framsidan, slänga in en maskin tvätt och plocka fram sängkläder till helgens hus-, hund- och hästvakt :crazy:
Stallet får jag fixa ikväll, ska ändå ta in hästarna vid 20-tiden så det blir säkert bra.

Just nu har jag någon form av Grey's Anatomy maraton och funderar över vad för något jag ska baka till morgondagens fikaförsäljning på den årliga dressyrtävlingen :)

Just nu sitter jag och dricker den där iskalla coca colan jag suktade efter :d samt försöker bestämma mig för att köpa en bikiniöverdel nu när det är 50% rabatt. Inte billigt att köpa sådant i vanliga fall när man har stora bröst :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 466
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 015
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar