Just nu del V

Just nu sitter jag och dricker den där iskalla coca colan jag suktade efter :d samt försöker bestämma mig för att köpa en bikiniöverdel nu när det är 50% rabatt. Inte billigt att köpa sådant i vanliga fall när man har stora bröst :p
Passa på! :)

Gott med cola, jag dricker monster :p
Jättebra och dricka det 20.40 på kvällen va? :p

@nexxa Hehe lyckligtvis kan jag sova länge i morgon :p
Jag kan bli lite snurrig i huvudet av det om jag dricker det ofta, så det blir väldigt sällan.

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Ska hänga upp den rena tvätten, dammsuga, duscha och äta något innan jag lägger mig. Har åtminstone packat typ allt som ska packas :D

Just nu tittar jag på fotboll (såklart!) och ska därefter hoppa in i duschen innan dagens sista match börjar. Med tanke på att jag imorgon ska gå upp vid 5 så borde jag sova men äh, det är ju bara VM en gång vart fjärde år :p

Just nu chattar jag med en person på fb som måste vara mytoman eller nåt.
Kommer den ena otroliga historien efter den andra som känns lite väl otroliga för att vara sanna.
Funderar på om jag ska vara så fräck och bara blocka personen rakt av, bara allmänt jobbig och prata med ju :p

Just nu kollar jag Tumblr och har på fotbolls-VM på tvn för att känna mig mindre ensam :p Blev däremot alldeles tvärtrött nu och tror att jag måste gå och lägga mig, jag som var så peppad på att vara uppe nästan hela natten :arghh:

Tittar på Renées rubriker, handlar om en av Storbritanniens mest ökända kvinnor. Hon gav sin dotter ett presentkort på framtida bröstförstoring i sexårspresent och på fettsugning i sjuårspresent Det enda tjejen pratar om är utseendet, att vinna skönhetstävlingar och att man måste vinna. :( Sju år och fullständigt utseendefixerad.
Finns det något tydligare sätt att tala om för sitt barn att hon inte duger som hon är? Fruktansvärt.
Det signalerar ju bara att dottern måste göras om när hon blir äldre för att duga åt sin egen mamma
Får mig och må illa.:yuck:

Just nu är jag uttråkad på centralen i Lund. Otajmade bussar gjorde att jag åkte hemifrån 6.05 och var framme 6.22. Bussen till Göteborg avgår 7.25 :banghead:
Bussarna hemifrån går vanligtvis hela tiden men uppenbarligen inte på helgmorgnar :mad:

Just nu har jag precis gått upp. Blir upphämtade av kusin och moster vid lunch och ska då på studentfirande hela dagen och även sova över där. Vovven som jag passar över helgen får givetvis följa med :bump:

Just nu har jag precis vaknat. Har fortfarande feber och är sååå rastlös. Vill inte alls ligga i soffan idag igen. Jag vill ju gå på stan och köpa sommarkläder! Fan då. :mad:

Just nu är jag nyvaken, trött och arg efter nattens incident med ett härligt, kulturellt invandrargäng. Ska nu försöka dela dagen mellan att övertala väninnan om att polisanmäla, men ändå hålla mig på gott humör pga. ryska vänner kommer hit om några timmar. Sistnämnda ska bli sjukt fantastiskt roligt och fint men åh så genomusel tajming.

Just nu tittar jag på top model, ska nog gå ut en sväng sedan och försöka få in katten. Blåser som bara den här idag

Just nu ligger jag på gräsmattan och myser med hunden :D Precis hemkommen från dagens dressyrtävling, stannade inte särskilt länge men ändå tillräckligt länge för att få rejält rid- och tävlingssug! ;) Ge mig en påålleeeee :bump:

Just nu sitter jag i solen på innergården och käkar rabarberkräm som jag precis kokat själv. Tant-nivån når nya höjder liksom! hähäh

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 466
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila