Just nu del V

Just nu ligger ja och tar igen mig efter en toppenfest igår. Blev en hel del dricka så egentligen borde jag må sämre än vad jag gör, hehe. Ska mot Stockholm igen om några timmar när chauffören hämtar upp oss. Då blir det direkt in till stan för att kolla på lägenheten :bump: sen vidare till stallet med en kompis!

Just nu borde jag sätta igång med min engelskakurs, mendet känns ju mer lockande att sitta här i vissa lägen uppenbarligen?

Just nu är jag trött, men inte bakis, och nöjd efter en väldigt bra gårdag, och ska snart försöka orka göra mig representabel (vilket enligt stavningskontrollen inte är ett ord) och gå ut och käka med ryska vännerna på besök.

Just nu är jag oerhört trött men samtidigt fantastiskt nöjd med helgen :love: Jag och min pappa har roat oss ordentligt :D
Vill nu helst bara gå och lägga mig men bör tvätta och torka håret först. Att gång på gång hänga upp och ner i luften gör håret rätt tovigt, bara så ni vet :p

Just nu försöker en vän som sa upp kontakten med mig under ganska dramatiska och utdragna former få kontakt igen genom att ringa, men jag svarar inte. Orkar inte med mer drama i nuläget.

Just nu är jag oerhört trött men samtidigt fantastiskt nöjd med helgen :love: Jag och min pappa har roat oss ordentligt :D
Vill nu helst bara gå och lägga mig men bör tvätta och torka håret först. Att gång på gång hänga upp och ner i luften gör håret rätt tovigt, bara så ni vet :p
Vad har ni gjort för roligt upp och ner i luften?!

Just nu spelar jag Dota 2, och är jag i övrigt också jävligt trött på drama. När en storm blåst över kommer tydligen nästa.
Går inte allt vägen i höst kan jag bara konstatera att det var kul så länge det varade, men tack för mig.

Vi har varit på Liseberg i dagarna två och hängt upp-och-ner i Helix och Kanonen :love: (Vi har givetvis åkt många andra attraktioner också men det är nog bara dessa två som innehållit upp-och-ner-vistelser.)
Ah såklart, det stod ju till och med några inlägg upp! Vad kul att ni hade en så härlig helg!

Just nu känner jag att jag vill förtydliga att jag med det förra inlägget inte menade att jag tänkt ta livet av mig... jisses hjärnan, get your shit together och hitta bättre formuleringar.

Just nu känner jag att jag vill förtydliga att jag med det förra inlägget inte menade att jag tänkt ta livet av mig... jisses hjärnan, get your shit together och hitta bättre formuleringar.
:D Tänkte precis samma om min egen hjärna. Omformulerade tidigare inlägget ca tre gånger, skrev först "härlig dag", la sedan till ett "(dagar)" efter för det handlade ju om flera, och ändrade slutligen till "helg". Otroligt komplicerad mening.

Just nu känner jag att det är läggdags för mig.

Just nu tittar jag när sonen kör fyrhjuling, saknar min tröja som jag glömde hos föräldrarna och funderar på varför killen helt plötsligt verkar så ointresserad.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 467
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar