Just nu del V

Just nu sitter jag på ett tåg och har sällan varit så trött. För mycket jobb och för lite sömn. Två timmar hann jag med efter mitt nattpass innan jag skulle upp och iväg....
Äter godis, vilket jag inte borde, dessutom.

Just nu är jag trött i kubik. Att natt efter natt sova för lite tar ut sin rätt :p På min lunch slumrade jag en halvtimme i fikarummet och det var underbart! :love:

Just nu känner jag mig ensam och övergiven och bortprioriterad. Det är väl nu man ska vara stark och självständig men jag orkar inte.

Just nu känner jag mig ensam och övergiven och bortprioriterad. Det är väl nu man ska vara stark och självständig men jag orkar inte.
Då är vi två, ändå har jag sällskap av mini. Men hade gärna sett lite mer intresse från killens sida också. Lite fysisk kontakt på dagtid vore ju inte fel ibland.

Just nu är jag så sugen på att klippa lugg på mig själv, men har ingen bra sax för det.
Har bara vanliga kökssaxar, är väl bäst att ha en frisörsax gissar jag

Just nu kollar jag på fotboll och väntar på att dottern ska somna. Det tycks hon inte vara så intresserad av för hon ligger och läser samt sjunger :p

Just nu sitter jag på jobbet, dricker te och äter bullar. Ska väl lägga mig i sängen och läsa lite innan jag ska sova.

Just nu sitter jag i soffan och slötittar på Hell's Kitchen och funderar på om det är 0kej att duscha efter 22 eller 23? Vill hemskt gärna se Project Runway också. ;)

Just nu sitter jag och gäspar sönder av trötthet, och är i övrigt så JÄVLA avundsjuk på en bekant, som är så lyckligt gift att det är löjligt. Det är verkligen inget sliskromantiskt "kolla på mig mitt liv är perfekt haha *håller uppe mask*", utan man bara känner det ändå, hur genuint jäkla fantastiskt de har det och hur de glittrar mot varandra, även efter typ 20 år ihop. Därtill vet jag ingen som älskar sin fru lika högt som han. Fy fan det är så fint och fy fan jag hatar dem så. -_-

@Mirre En klassisk jordgubbs och gräddtårta funkar alltid :d Annars är frusen cheesecake busenkelt att göra. Den behöver dock 3-4 h i frysen, men tiden går i ett nafs när man äter midsommarmaten under tiden ;)

Just nu suktar jag efter massa saker + behöver en massa saker. Dyra saker dessutom, jobbigt att veta att man måste vara lite klok och inte slösa på dumheter, för det gör man ju aldrig

Just nu är jag sjukt frustrerad över att jag mest troligt har glömt min mobil i skolan och jag kommer inte in i rummet där jag kan ha glömt den såhär sent.. Aaaah :rage::nailbiting:

Försöker få ner pulsen efter en episk final i DreamLeague (Dota 2) och våra duktiga svenskar i Alliance leverade - även om det var lite svettigt ett tag.

Just nu funderar jag på hur man lättast får andra att förstå att man vill vara själv ett tag.

Just nu är jag nyvaken och trött, brukar inte sova så bra på jobbet men får väl ta en power-nap när jag kommer hem vid 13 - tiden.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 467
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar