Just nu del V

Just nu känner jag mig stressad som inte styrt igång arbetet för mina kurser och sitter här och stressar över det ännu mer i stället för att bara göra det :nailbiting:

Just nu är jag sur för att jag vaknade med ont i magen. Började googla "blindtarmen" och kan nu konstatera att jag har minst 3 sorters tarmcancer.

Jag har precis varit en sväng på systemet. Var där en kortis igår med så nu har vi nog så vi klarar oss. Ska ut till stallet nu och sen hem och förbereda det sista inför morgondagen, baka och packa maten. Sen åker vi ut till landstället ikväll :)

Just nu äter jag glass med barnen och tar det lugnt bara. Snart sovdags för mini, stora sonen är vaken ett tag till

Just nu ska jag snart gå ombord på båten som ska ta mig ut till en ö där jag tillsammans med massa fina vänner ska fira en idyllisk midsommar :love:

Just nu kollar jag på bilder från Lee Roach visningen och Gustav Swedberg är så kattlik och så vacker att det är svårt att fokusera på vad han har på sig! :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 467
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17