Just nu del V

just nu lyssnar jag på

bara för att den är så härligt cheesy, skickade den precis till en vän som precis förlovat sig. Dem är dock i ett litet helvete just nu då dem fick avbryta semestern eftersom deras katt lyckades smita från katthotellet och en vecka senare fortfarande saknas.

just nu lyssnar jag på

bara för att den är så härligt cheesy, skickade den precis till en vän som precis förlovat sig. Dem är dock i ett litet helvete just nu då dem fick avbryta semestern eftersom deras katt lyckades smita från katthotellet och en vecka senare fortfarande saknas.
Men fy vad jobbigt! Är hemskt när ens djur fösvinner :( hoppas katten kommer hem.

Just nu har jag huvudvärk

jo, speciellt när man trodde att familje medlemmen skulle bli bra omhändertagen :crazy: mitt i en storstad med större vägar mellan katthotellet och deras hem. Dem är ofta fosterhem till hundar och katten har hjälpt till att "fostra" varenda hund dem haft också.

Just nu - tittar på True Blood. Sookie har två vampyrer och en varulv? O_o behöver en öl tror jag, liksom en räcker väl.

Men gud vad trist :(
Vad oseriöst av katthemmet.

Just nu försöker jag natta två barn som totalvägrar allt.

Just nu suckar jag av lättnad att min lilla Alice verkar börja vänja sig vid sommarstugan, flugorna är intressanta! :D

Just nu har jag precis nattat dottern. Hon fnissade och sa att hon skulle väcka mig vid 7 imorgon bitti men jag hoppas på 9-10-tiden :p (Noterbart är att unga fröken typ aldrig väckt mig före 8 :p )

Just nu sörjer jag lite över folk som sagt upp bekantskapen för att det tog slut med exet.
Men men, antar att det inte var mycket till vänner ändå då :(

Just nu är min kusin här på besök och jag önskar bara att hon kunde gå heeeeeeeeeeeeeem!!!! (Ja, egentligen att alla i hela huset bara kunde hålla käften) Jag har så sjukt mycket jag måste få grubbla på och fixa innan jag, imorgon, lämnar landet i tre veckor. Just nu har jag hjärtklappning och skakar som ett asplöv för att jag blir så absurt stressad av att höra folk prata. Om de inte lugnar sig snart så kommer jag, fullt seriöst, att kräkas för att jag är så stressad. Jag kan inte tänka och jag får ingen ro i kroppen!!

Just nu sitter jag i sängen på hotellrummet. Sambon ligger bredvid och vi slökollar lite på Uruguay - England på italiensk TV. :D Vi har just ätit en trerätters (med gratis dessert :D ) och njuter rent allmänt av livet. Venedig, speciellt området vi bor i, är fantastiskt!

+ att jag lovade att göra en grej i veckan, men jag gjorde den inte. (för att jag vill spy bara jag tänker på det) Har ännu inte berättat att jag inte gjort det, eftersom att jag vet att ingen kommer göra saken åt mig. Vill därför dö nu för att jag inte kan göra den i England och för att det är för sent när jag kommer hem.

Mitt liv är äckligt.

Just nu fasar jag inför den här dagen och spyr över alla glada Facebook-inlägg a la " åh vad härligt med en heldag med familjen!" Nej, INTE MED MIN FAMILJ. :yuck::wtf::banghead:

Just nu äter jag och dottern frukost. Därefter ska vi till stallet, handla mat och sen möjligen på något midsommarfirande här i Staffanstorp.

Just nu försöker jag tänka lite positivt vilket känns svårt när jag har varit jättesjuk sedan i onsdags förra veckan. Jag och sambon skulle ha firat midsommar med min bästa kompis och hennes familj, men jag orkar knappt stå på benen. Så otroligt besviken.

Just nu väntar jag på att sockerkakan ska bli klar och att kl ska bli två så vi kan gå iväg till föräldrarna och äta mat

Just nu har jag precis rensat toastolen från kattsand (tack mini :meh:), dammsugit övervåningen eftersom det var sand överallt och torkat golven däruppe.
Funderar över vad killen sysslar med, stora sonen (som vi har gemensamt) sade idag att killen visst tänker flytta till dalarna. :( Men mig säger han inget till, när jag försöker få reda på hur han eg vill ha det blir han bara
sur. Om han nu inte vill ha mig kunde han ju sagt det direkt, istället för det totalt omvända.

Just nu har jag precis rensat toastolen från kattsand (tack mini :meh:), dammsugit övervåningen eftersom det var sand överallt och torkat golven däruppe.
Funderar över vad killen sysslar med, stora sonen (som vi har gemensamt) sade idag att killen visst tänker flytta till dalarna. :( Men mig säger han inget till, när jag försöker få reda på hur han eg vill ha det blir han bara
sur. Om han nu inte vill ha mig kunde han ju sagt det direkt, istället för det totalt omvända.
Kan iof vara så att sonen hittar på eller missuppfattat

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 467
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17