Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu blir jag förvirrad, är du tillsammans med sonens pappa igen? Var du inte tillsammans med en annan kille?Just nu har jag precis rensat toastolen från kattsand (tack mini ), dammsugit övervåningen eftersom det var sand överallt och torkat golven däruppe.
Funderar över vad killen sysslar med, stora sonen (som vi har gemensamt) sade idag att killen visst tänker flytta till dalarna. Men mig säger han inget till, när jag försöker få reda på hur han eg vill ha det blir han bara
sur. Om han nu inte vill ha mig kunde han ju sagt det direkt, istället för det totalt omvända.
Har träffat stora sonens pappa ett tag nu, sedan minis pappa flyttade. Men vi är inte tillsammans, han säger att "han inte vill stressa fram något och tycker inte vi ska oss som tillsammans än."Men nu blir jag förvirrad, är du tillsammans med sonens pappa igen? Var du inte tillsammans med en annan kille?
Jahaaa, då är jag med. Trodde den nya killen var en gammal vän bara men då fattar jag. Hoppas det ordnar upp sig!Har träffat stora sonens pappa ett tag nu, sedan minis pappa flyttade. Men vi är inte tillsammans, han säger att "han inte vill stressa fram något och tycker inte vi ska oss som tillsammans än."