Just nu del V

@nexxa egentligen bara ringa ett samtal, men jag har en underlig relation till personen jag ska ringa till och allt är bara stelt, dumt och ugh. ^^

Ligger på en icke-fancy hotellsäng i Stockholm. Trött, hungrig och längtar som sjutton tills det äntligen bär av till England.

Just nu sitter jag hos föräldrarna och är tröött! Skulle kunna sova bort resten av dan utan problem. (Det fattas en trött smiley :p) blö.

järnbrist och lågt blodvärde gör en däckad:wtf:

Just nu har jag precis kommit hem från midsommarmiddag med familjen. Har sjukt ont i halsen och är typ slut i kroppen :( Och så är jag lite trött på killen som har betett sig lite underligt den senaste tiden, och idag har han inte ens bemödat sig att berätta vad han ska göra (trots att jag har frågat) - det är ju ändå midsommar.

Tror att det blir film och te för min del ikväll. Tråkigt, men denna jävla förkylning tar död på mig.

Blev middag hos föräldrarna idag, nu tar vi kvällsmacka innan ungarna ska sova. Sedan ska jag däcka framför datorn en stund och sedan sova

Just nu är jag riktigt jävla depp, varit sedan igår. Vidrig jävla midsommar. Den började dåligt och avslutades rent värdelöst. Körde hem från en (som tur är trevlig) kväll hos stallägarna, ser en katt ligga på vägen. Död. Någon jävel har kört på den och stuckit. Jag grinade som ett barn, lade den vid några brevlådor i närheten och skrev en lapp om vad som hänt + mitt nummer, samt en bukett blommor och lade under tassen. Tjejen som ägde katten ringde idag, en person som uppenbarligen bryr sig väldigt mycket om sin katt. Vi grät ikapp en stund trots att jag inte ens känner henne.

Hela min dag kommer vara fantastiskt skitdålig idag känner jag. Usch.

Just nu är jag less på att ha rensat toan på kattsand för tredje gången på ett par dagar bara.
Mina är på lådan heeeela tiden!

Samtidigt deppar jag över att killen beter sig så märkligt.
Svarar knappt, verkar inte vilja träffas och enligt sonen planerar flytt till Dalarna, 10 mil härifrån.
Till mig har han inte sagt ett ord om det, han är borta nästan varje helg och verkar mest bara bli irriterad när jag frågar om allt verkligen är bra :(

Har precis fixat en del praktiskt, avanmält mig från Radiotjänst, betalt hyran och ringt min telefonoperatör efter att de igår plötsligt fick för sig att "kraftigt begränsa" mitt konto. Riktigt varför var väldigt oklart men nu ska de iallafall komma igång igen "inom 24 timmar" :banghead:

Just nu har jag precis rensat toastolen från kattsand (tack mini :meh:), dammsugit övervåningen eftersom det var sand överallt och torkat golven däruppe.
Funderar över vad killen sysslar med, stora sonen (som vi har gemensamt) sade idag att killen visst tänker flytta till dalarna. :( Men mig säger han inget till, när jag försöker få reda på hur han eg vill ha det blir han bara
sur. Om han nu inte vill ha mig kunde han ju sagt det direkt, istället för det totalt omvända.
Men nu blir jag förvirrad, är du tillsammans med sonens pappa igen? Var du inte tillsammans med en annan kille?

Men nu blir jag förvirrad, är du tillsammans med sonens pappa igen? Var du inte tillsammans med en annan kille?
Har träffat stora sonens pappa ett tag nu, sedan minis pappa flyttade. Men vi är inte tillsammans, han säger att "han inte vill stressa fram något och tycker inte vi ska oss som tillsammans än."

I början var allt så himla bra dock, han hade så mycket känslor kvar, ville att vi skulle försöka igen och yada yada.

Har träffat stora sonens pappa ett tag nu, sedan minis pappa flyttade. Men vi är inte tillsammans, han säger att "han inte vill stressa fram något och tycker inte vi ska oss som tillsammans än."
Jahaaa, då är jag med. Trodde den nya killen var en gammal vän bara men då fattar jag. Hoppas det ordnar upp sig!

Just nu spelat jag Team Fortress 2, och är så fett otaggad på Almedalsveckan som jag egentligen ska åka till om prick 7 dagar att jag bara blörgh. Skönt att ha gått och peppat för detta hela våren och lagt 3000:- på boende och resa och nu bara vill ägna hela sommaren åt att ligga i en hängmatta och dricka Cola och göra absolut ingenting. Varföööör blir jag alltid så anti allt jag planerar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 466
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 015
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar