Just nu del V

Just nu ligger jag på en säng(inte en hotellsäng den här gången) i England och degar. Grannarna har papegojor i trädgården som inte gärna håller tyst :p

Just nu har jag lagt upp en bild i bildtråden på senior och nyss (änligen) kommit mig för att maila bostadsbolaget ang den kommande renoveringen/tillfälliga flytten som ska ske någon gång i höst, informationen är mer än bristfällig :banghead:

Just nu väntar jag på att en sena matchen ska börja. Hoppas på en bra match så jag kan vara nöjd imorgon, trots sömnbrist :p Tur att jag inte börjar förrän 9.45! :D

Just nu har jag just röngtat knäet, sitter och funderar på om jag får svar på det idag eller inte. Hörde inte riktigt vad som sas när det var klart.

Får väl gå och fråga.

Just nu har jag precis sagt hejdå till killen som gått till jobbet (jag njuter av min sista lediga vecka) och ska kolla nyheter och äta frukost nu tänker jag :)

Just nu har jag hållit i en blåmesunge :love: så söt! Den flög in i fönstret men klarade sig oskadd, blev lite omtöcknad bara. Men efter att ha suttit i handen en stund så piggnade den till.
Nu sitter den på en takbalk på altan och tittar.

Börjar bli lite fundersam varför inte killen hör av sig.
Han skickade ett mess i lördags att han fått en allergisk reaktion på något, sedan har det varit tyst.
Han svarar inte när jag hör av mig heller, men bilen står på gården. Gjorde igår alla fall.

Börjar bli lite fundersam varför inte killen hör av sig.
Han skickade ett mess i lördags att han fått en allergisk reaktion på något, sedan har det varit tyst.
Han svarar inte när jag hör av mig heller, men bilen står på gården. Gjorde igår alla fall.
Har både messat, ringt och skrivit på viber. Inget svar :( Olikt honom att inte svara när man ringer, han har inte ens läst det jag skrev på viber. Inte varit online heller vilket är märkligt om han hemma.

@Stalone Hoppas du får en trevlig resa! Knappt avundsjuk! ;)

@Mirre Usch vad jobbigt! Förstår att det känns lite oroande :crazy: du kan inte åka och knacka på? Eller har nummer till föräldrar, någon närstående kompis som kanske har mer uppdateringar?

@Stalone Hoppas du får en trevlig resa! Knappt avundsjuk! ;)

@Mirre Usch vad jobbigt! Förstår att det känns lite oroande :crazy: du kan inte åka och knacka på? Eller har nummer till föräldrar, någon närstående kompis som kanske har mer uppdateringar?
Fick svar till slut, när jag skrev att jag blev orolig när han inte svarade. Fick bara ett "Jag sover. Är skittrött"
Trevligt :meh:
Svarade att jag inte skulle störa då.
Fick svar att " vi kan höras sen"
Skulle inte tro det :cautious::(

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar