Just nu del V

Just nu har jag definitivt bestämt mig för att inte åka till Almedalen och är i skrivande stund skitledsen för det eftersom jag verkligen sett fram emot det här och lagt ut så mycket pengar som jag inte får tillbaka. Men så går det för folk som aldrig kan stå fast vid sina beslut (jag).

Just nu har jag precis vaknat för andra gången idag. Först väckte mini mig kl 5, lyckades somna om och vaknade vid 7 till ungarnas bråkande med varandra.:banghead:

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, drömmer om att skaffa hund och häst och flytta någonstans långt härifrån.

Just nu väntar jag på bussen, hann inte äta frukost så börjar bli rätt hungrig.
Blö. Dyrt är det också, 74 spänn enkel resa. Tur att man får pengar idag

Har just druckit en måltidsersättning till frukost, nutrilett choklad och fy fasen vad sötsliskig den var :yuck:
Första klunkarna var goda men sedan blev det bara uäck! Så nu mår jag illa också

Just nu har jag mensvärk och har väldigt blandade känslor.
Glad för att jag och killen igår bestämde oss för att bli ett par rent officiellt (vi har båda en historia av att ha svårt för att binda oss så vi har undvikit just orden pojk-/flickvän ett bra tag, men igår hade vi "the talk" - vilket var väldigt odramatiskt :p ) :banana: :love:

Ledsen pga att jag drömde att jag skulle åka till djursjukhuset och hämta min hund (frisk!!), vaknar och minns att nej, hon är fortfarande död. :( :cry:

Just nu är jag lagom road över att jag fortfarande har kvar den där jäkla halsonda-skiten!
Ska också ge mig ut snart och uträtta massa ärenden, om jag nu kommer ihåg det, vilket inte verkar så lovande

Jag är så arg och less på idiotjävlarna till hjärnbefriade människor som släpper ut mina får ur sin hage mitt i natten. Inte OK! INTE OK ALLS! :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar