Just nu del V

Just nu väntar jag på att vc ska ringa tillbaka, de skulle ringt 10.20 och har fortfarande inte ringt.
Irriterande

Just nu har jag jobbat klart för dagen (läs: skrivit en text medan jag surfat på Imgur, trummat i takt till musiken och försökt göra allt i min makt för att distraheras från jobbet) och är lite ledsen och bitter över att nu ha sagt ett definitivt nej till Almedalen. Att ha kastat 3000:- i sjön och att folk är sura och besvikna gör inte heller saken bättre (även om det onekligen varit jobbigare om folk bara "OK SYND HÖRS!!"). Men vad är väl en bal på slottet...

Just nu sitter jag med världens bästa utsikt (tycker jag :love:) bakom mig:
10448997_813830105302114_922967073_n.jpg

Kanske, kanske vågar man hoppas på sommarvärme snart med tanke på att det var ca 19-20 grader (i skuggan) på eftermiddagen idag..? :D

Klockan är kvart över nio och jag funderar på att gå och lägga mej.

Inte helt okej. Jag tror jag lägger mig i sängen och spelar Plants vs Zombies 2 istället :D

Just nu sitter jag i en bil på väg söderut. Ruskigt trött efter att ha sovit ca tre timmar inatt och så fort jag kommit hem ska jag byta om och åka till jobbet :banghead:

Woop woop!
Jag fick ÄNTLIGEN min lön för det jag jobbade i april och maj. Fick bara tjata och hota med facket för att få ut den...

Känns bra att kika in på banken och ha ett par tusen på varje konto.

Just nu är jag åter igen road pga att läkare blir helt lyriska över att jag har så "slät panna". Så undrar de om jag har botox :p vilket jag inte har

Just nu väntar jag på att mini vaknar så han kan äta, han ska till sin pappa sedan så bra om han hinner äta innan. Spanar runt på google under tiden :p
johnny_depp_iii____commission_by_thubakabra-d67x5d5.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar