Just nu del V

Just nu är jag på landet, lyssnar på åskan som kom från ingenstans (eller nåväl, det har spöregnat i ett dygn straight), och har såna SJUKA cravings efter hästkorv att jag överväger att äta upp grannens shettisar. Kan klockan bara bli 11 så att Konsum öppnar och kan ge mig den Gustafskorv jag behöver, tack.

Just nu har killen precis gått till jobbet, jag har precis satt på en tvättmaskin och är SKIT-NERVÖS inför sommarjobbet som börjar imorgon. :nailbiting:

Vart ska du sommarjobba?:)

På ett gruppboende, 4 brukare med downs. Ska bli jätteroligt (jag ska ju bli socionom så det känns kul att kunna sommarjobba med något inom "fältet") men är väldigt nervös. Har liksom bara jobbat med att skriva fakturor och på förskola innan så detta är nytt! :)

Just nu är jag obeskrivligt trött. Längtar hem till min säng! (Dock ska jag kolla till hästarna efter jobbet och dessutom är det två fotbollsmatcher ikväll. Med tanke på att jag börjar 6.45 imorgon så lär det bli 4-5 timmars sömn inatt igen :crazy: )

Just nu har jag precis lagt mig i sängen efter en dag i kyrkan för planering av bröllopet med prästen samt ätit strömming vid vattnet :-) började precis regna o var sol hela dan annars!:)

Just nu är jag så mätt att jag ser gravid ut och känner mig gravid efter min + väninnas helt episka baconhamburgare med peppardressing. Ska aldrig mer äta. Eller röra mig. Hurgh.

Just nu sitter jag och saknar min ena häst. Han fick avlivas i början av 2009 och ändå saknar jag honom så innerligt fortfarande :cry:

@nexxa Min bästa kompis avlivades -04 jag saknar fortfarande honom så det gör ont vissa dagar, man måste få sakna dem ibland och minnas allt det roliga och härliga man gjorde tillsammans! :)

Just nu är jag fortfarande på jobb, bara en timme kvar nu!

Just nu är jag illamående efter all glass jag har ätit. Dessutom har jag lite ångest över inlämningen som jag inte börjat på och som ska vara inne om 4,5 h. Har jobbat hela dagen och är helt slut. Hejja mig!

Just nu har jag precis slagit mig ner i soffan efter en fullspäckad helg. Hade tänkt ta några semesterdagar nu i veckan men vädret verkar bli dåligt så spar nog på dom och jobbar istället :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 457
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar