Just nu del V

Just nu är jag tacksam för att Atarax fungerar så bra på mig. Har nog aldrig varit så här lugn och tillfreds någon gång i hela mitt liv.

Just nu har jag precis beställt hem lite kläder till dottern och lite underkläder till mig själv :D Har hittat en trosmodell som jag älskar så jag har snart elva olika färger av den modellen :p

Just nu har jag kommit hem efter en magnetröntgen på sjukhuset. Mår lite suspekt av sprutan med kontrast utblandad med vad-det-nu-heter som stannar/lugnar tarmar och mage så de är stilla + dimsyn. Låg instängd i magnetröntgen i 40 minuter, så trångt att jag hade huvudet i "taket" funkar finemang när man har klaustrofobi :nailbiting:

Just nu jobbar jag övertid på häktet :D Fick tyvärr tacka nej till ett helt pass övertid på onsdag eftersom vi typiskt nog ska städa stallet då :mad:

Just nu har jag kommit hem efter en magnetröntgen på sjukhuset. Mår lite suspekt av sprutan med kontrast utblandad med vad-det-nu-heter som stannar/lugnar tarmar och mage så de är stilla + dimsyn. Låg instängd i magnetröntgen i 40 minuter, så trångt att jag hade huvudet i "taket" funkar finemang när man har klaustrofobi :nailbiting:

Fy :crazy:
Mig hade dom fått söva. Annars hade dom kunnat fetglömma den undersökningen.

Just nu har jag precis ätit efter att ha kommit hem från första dagen på sommarjobbet. Är så jävla ap-trött. Jobbet blir nog bra, men lite problematiskt att en inte hinner äta på hela dagen. Det blir helt enkelt till att preppa väskan med nötter och banan som kan ätas i farten och äta ordentlig frukost och middag. Det handlar ju ändå bara om 3-4 dagar/vecka i 6 veckor. Jag överlever (och lär väl gå ner ännu mer i vikt på köpet...)

Just nu pustar jag ut efter att ha varit på ikea, konkat upp mitt nya skrivbord och lådhurts och sedan satt ihop det.
Är ganska nöjd med mig själv och är svin nöjd med mina nya grejer.. Nästa månad ska jag beställa en ny skärm ;)

Just nu undrar jag hur förvirrad man kan bli? :confused: Min lista med massor att göra helst omgående sker inte vidare omgående alls för att jag är lite smått senil. :banghead:

20140630_213413.jpg

Dricker te och njuter av mitt dagsverke (fortfarande ;) )

Just när är jag glad över att en person som gjorde en vild chansning att hitta ägaren till ett sommarkort. Tappade mitt på ett naturområde i helgen när jag var ute och gick. Hade skrivit mitt namn.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 457
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar