Just nu del V

Just nu väntar jag på att mini vaknar så han kan äta, han ska till sin pappa sedan så bra om han hinner äta innan. Spanar runt på google under tiden :p
johnny_depp_iii____commission_by_thubakabra-d67x5d5.jpg

Tja, nu dreglar jag ;)

Men nej, just nu sitter jag i morgonrock framför datorn och har precis beställt en ryggsäck från andra sidan världen. Vi får väl se om den kommer fram... Skulle vilja prata med killen, men misstänker att han är och festar och vill inte störa (läs: vill inte bli övertalad att komma ut, VILL ligga i sängen och äta godis ikväll :p )

Just nu kommit hem efter att ha provat Olearys som precis öppnat här och sedan blev jag tvingad att gå på bio, fast filmen var bra turligt nog :D

Tja, nu dreglar jag ;)

Men nej, just nu sitter jag i morgonrock framför datorn och har precis beställt en ryggsäck från andra sidan världen. Vi får väl se om den kommer fram... Skulle vilja prata med killen, men misstänker att han är och festar och vill inte störa (läs: vill inte bli övertalad att komma ut, VILL ligga i sängen och äta godis ikväll :p )
:devil:

Låter skönt och ligga i sängen och äta godis

Just nu hänger jag med en väninna, dricker vin, slötittar på filmer och diskuterar politik. Dock att båda är så trötta att diskussionerna består av ämnen som exempelvis "när jag blir diktator" och "man borde införa dödsstraff för [insert valfri, mindre allvarlig och mindre seriös förseelse, såsom att vika persiennerna åt fel håll eller spoila handlingar]". Borde motionera om detta i KF.

@WS6 Låter ju lovande ;) Får man fråga vad du jobbar med? :)

Just nu har jag försökt äta frukost men insåg att jag köpt världens äckligaste musli och trodde jag skulle spy :yuck:

Just nu hänger jag med en väninna, dricker vin, slötittar på filmer och diskuterar politik. Dock att båda är så trötta att diskussionerna består av ämnen som exempelvis "när jag blir diktator" och "man borde införa dödsstraff för [insert valfri, mindre allvarlig och mindre seriös förseelse, såsom att vika persiennerna åt fel håll eller spoila handlingar]". Borde motionera om detta i KF.

Det fetade dock, det BORDE det vara dödstraff på. (Varning för ordvits) Jag ska starta Spoilerdemokraterna.

*KL*

Just nu har jag precis bokat biobiljetter inför min och killens bio-dejt ikväll. Ska nu ta mig ut på en promenad så jag kanske kan vakna och sedan fundera på vad jag ska göra med min näst sista semesterdag (förutom dejt ikväll då :p )

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 16. Då ska jag hem, dammsuga, laga mat och så småningom till stallet. Ser fram emot att avsluta kvällen i TV-soffan tittandes på två fotbollsmatcher :love:

Kollar på 1408, dricker cider och äter chips. Vill inte titta på just den scenen som är nu, den gör men nojig när jag ska krypa på vindar, i grunder och andra trånga utrymmen på jobbet.
Äckligt bra film!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 457
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar