Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man verkligen chilla hela dagarna på ditt jobb då?Du kan ge bort din resa till mig? (Men då får du ta mitt jobb de dagarna )
Ja, nu är det ju mycket möjligt att han hade allergin, men höra av sig kunde han ju gjort ändå.@Mirre Ganska illa om han hittar på allergisk reaktion för att ha något att skylla på. En vit lögn har vi väl alla dragit, men hitta på ev sjukdomstillstånd eller något som kan oroa så = inte ok!!
Just nu funderar jag på varför jag inte skaffade mig en försäkring för typ hundra år sedan, nu är de flesta kroppsdelarna opererade (typ) och då täcker försäkringen ju inte alls..suck
Hatar sånt, man blir så himla besviken.Just nu är jag frustrerad över ett antagningsbesked som inte visade sig vara vad jag hade hoppats på..
Usch vad dålig man känner sig.
Nej här är det 20 platser och 45 sökande. Sedan vet man ju som sagt inte hur många reserver det är förutom jag.@Mirre
Ja fy så besviken man blir på sig själv, usch.. Ska man behöva vänta ett helt år nu för ett nytt försök..
Nej fy så nedslagen jag blev, vanligen brukar jag kunna se det positiva i alla scenarion men nu hoppades jag så otroligt mycket på att komma in.
Visserligen är jag satt som reserv, men med bara 19 platser och okänt antal reserver så känns det inte värt att hoppas på.
Det är ju tanken som räknas i alla fall! ^^@Wingates Skulle jag inte köra till jobbet om drygt sju timmar ( ) så hade jag kunnat ställa upp