Just nu del V

@Mirre Superdåligt att inte höra av sig på flera dagar, man hinner ju bli sjukligt orolig, speciellt då du visste att han fått en allergisk reaktion också! :mad::crazy:

Gud vad irriterande det är med folk som säger att de ska dyka upp en viss tid och sedan inte gör det.

Skulle dyka upp kl 15, vi väntar fortfarande. Störande

@Mirre Ganska illa om han hittar på allergisk reaktion för att ha något att skylla på. En vit lögn har vi väl alla dragit, men hitta på ev sjukdomstillstånd eller något som kan oroa så = inte ok!!

Just nu funderar jag på varför jag inte skaffade mig en försäkring för typ hundra år sedan, nu är de flesta kroppsdelarna opererade (typ) och då täcker försäkringen ju inte alls..suck

@Mirre Ganska illa om han hittar på allergisk reaktion för att ha något att skylla på. En vit lögn har vi väl alla dragit, men hitta på ev sjukdomstillstånd eller något som kan oroa så = inte ok!!

Just nu funderar jag på varför jag inte skaffade mig en försäkring för typ hundra år sedan, nu är de flesta kroppsdelarna opererade (typ) och då täcker försäkringen ju inte alls..suck
Ja, nu är det ju mycket möjligt att han hade allergin, men höra av sig kunde han ju gjort ändå.

Just nu är jag frustrerad över ett antagningsbesked som inte visade sig vara vad jag hade hoppats på..
Usch vad dålig man känner sig. :cry:

Just nu är jag frustrerad över ett antagningsbesked som inte visade sig vara vad jag hade hoppats på..
Usch vad dålig man känner sig. :cry:
Hatar sånt, man blir så himla besviken.

Fick mitt förut, 13 reserv. Jippie..
Sökte två utbildningar, den ena kom jag inte in på och så reserv på andra. Yay..

@Mirre
Ja fy så besviken man blir på sig själv, usch.. Ska man behöva vänta ett helt år nu för ett nytt försök..
Nej fy så nedslagen jag blev, vanligen brukar jag kunna se det positiva i alla scenarion men nu hoppades jag så otroligt mycket på att komma in. :(
Visserligen är jag satt som reserv, men med bara 19 platser och okänt antal reserver så känns det inte värt att hoppas på.

@Mirre
Ja fy så besviken man blir på sig själv, usch.. Ska man behöva vänta ett helt år nu för ett nytt försök..
Nej fy så nedslagen jag blev, vanligen brukar jag kunna se det positiva i alla scenarion men nu hoppades jag så otroligt mycket på att komma in. :(
Visserligen är jag satt som reserv, men med bara 19 platser och okänt antal reserver så känns det inte värt att hoppas på.
Nej :( här är det 20 platser och 45 sökande. Sedan vet man ju som sagt inte hur många reserver det är förutom jag.

Just nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar så jag sen kan gå och lägga mig :) Displayen säger tre minuter vilket känns som lagom tid för tandborstning :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar