Just nu del V

Just nu fryser jag som tusan, tycker att klockan går vansinnigt sakta idag. Längtar faktiskt efter lite ensamtid och lugn och ro.

Just nu är jag irriterad över en människa som är så galet rasistisk och inte kan se något ur en annan synvinkel alls.

Just mu äter jag frukost och önskar att man kunde hoppa fram ett år eller nåt, så man såg hur ens liv är då. Bah hatar att inte veta vad som ska hända.

Har en skum krypande känsla idag av att något ska hända, allmänt rastlös och vill bara skaka av det men det går inte. Irriterande.

Just nu funderar jag på om jag borde ta tag i dagen...
Borde duscha och handla, laga mat och diska...
Är dessutom irriterad på min telefon som inte beter sig som den ska! :mad:

Just nu fixar jag lunch till dottern :) Vi har precis kommit hem från stallet där unga fröken var superduktig och red in en av ponnyerna från hagen, barbacka :D

Just nu fryser jag som tusan, tycker att killen ska höra av sig och att vädret ska bli bättre. Regn, blåsa och kallt idag.

Just nu har jag och hunden precis kommit hem från lite träning i utegymmet :) Ska hålla tempot uppe och dammsuga samt fixa med dotterns packning innan jag hoppar in i duschen.

Just nu gör jag kvällsmat och tycker att åskan ska fortsätta och komma närmare. Blev en blixt och lite muller bara, kom igen vill ha mer åska!
Men det blir mörkare så förhoppningsvis blir det mer.

Tittar på bompa med barnen ( nåja mini, stora sonen ligger på golvet och leker spindel :p ) har galet ont i nacken, kan knappt vrida på huvudet :( hoppas det går över, en varm dusch borde hjälpa. Börjar bli dags för ett besök hos massören igen.

Just nu har jag beslutsångest över huruvida jag ska orka åka på Almedalsveckan eller inte. Så fruktansvärt otaggad på cirka allt och vill bara chilla resten av sommaren. Urk.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 466
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 015
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar