Just nu del V

Haha, det där är exakt hur jag föreställer mig hur det skulle se ut!!

*KL*

Just nu är jag överlycklig pga MENSHELVETET ÄR ÖVER :banana: Hoppas att det håller i sig nu bara. Men jag känner mig som en människa igen, tack gode gud :love:

Och där var lyckan över, helvetes-mensen är tillbaka. Blir att ringa UM imorgon, detta står jag inte ut med. :(
Men, mitt i eländet visade sig killen iaf hur extremt fantastisk han är. :love: Jag tyckte det var jättejobbigt att han behövde se mig ledsen och sur pga detta, men han var helt fantastisk på att trösta. Den grabben är för fin alltså :love:

Just nu borde jag göra sista frågan på hemtentan som ska in imorgon. Istället har jag precis reparerat ett dörrhandtag som hängt löst sen jag flyttade hit i november...
Haha känner väl igen det där! Helt plötsligt lockar allt utom just studierna.

Själv äter jag absurda mängder glass och tittar på Harry Potter dubbat till spanska. Är förkyld och tycker allmänt synd om mig själv.

Just nu tittar jag på Game of Thrones (hahah Baelish <3 ) och Bachelorette som börja nuu.
Har ont i huvudet och undrar varför min så kallade bästa vän är så jävla.... svår att förstå ibland. Jaja. Mer glass.

Just nu har jag precis bokat resa till Göteborg inklusive hotell samt inträde och åkband till Liseberg :banana: Dessutom funderar jag på om jag vågar boka resa med Snälltåget 25 juni (Lund - Norrköping) eller om jag ska safe:a och välja SJ. Jag tycker att strejk är trååååkigt! :mad:

Åh! Jag vill ha åska!

Just nu tittar jag på äckel-gullig romantisk komedi på femman och undrar om mitt liv skulle bli komplett med Charlie Day som kompis.

Just nu sitter jag och familjen hemma och kollar på landskampen. Ska snart ringa killen och planera lite angående veckan och helgen :)

Just nu har jag precis skrivit debattartikel pga arg på (den främlingsfientliga delen av) världen. Ska nu bädda, ringa och säga gonatt till killen och sedan sova. 4 dagar kvar nu till ledighet. Kom igen Lillagoajag. :banana:

Just nu pysslar jag med min fotoportfolio, lyssnar på Roxette och spelar Monster Legends :D

Jusr nu kan jag inte sova. Är egentligen trött efter dagen men tankarna tillåter inte kroppen att slappna av helt. Har valt att avstå tablett också då ena hunden har dålig mage och säkert behöver ut i natt och då är det bra om jag vaknar när hon säger till.

Lägger till: just nu fylldes sovrummet av ett grönt giftigt gasmoln från hunden....

@LadyCovergirl Det var ganska många fler den dagen som skulle göra konisering som sövdes, så det är inget ovanligt :) Jag har en livmoder som ligger väldigt långt bak och är knepig att komma åt, så kan möjligen vara därför.

Just nu har jag äntligen kommit hem efter att ha varit barnvakt i 5 dagar. Är nu mer än 500% säker att jag aldrig kommer skaffa barn :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar