Just nu del V

Just nu har "min" tidning precis släppts, jag måste blogga och jag har iiiiiiiiiiiiiiiingen jävla aaaaaaaaning om vad jag ska skriva om. Har dessutom 39gradig feber och vill dö pga. smärta i korsryggen och är inte ett dugg sugen på att tänka öht, än mer sätta pränt på tankarna. Kanske kan skriva om hur synd det är om mig och att alla som vill bidra till fortsatt bloggande skickar pengar och choklad?

Just nu har jag precis tittat på Puss in Boots :D
Ska ta och masa mig iväg till banken en sväng

Just nu sitter jag och tittar på tv och har precis käkat upp min lunch. Haft möte och varit i stallet innan dess.

Just nu tittar jag på när killen förbereder maten och funderar på hur länge jag ska låta mini sova.

Just nu sitter jag och reflekterar över vilka mekanismer som främjar barns emotionsreglering vid lek, och vad tusan som menas med frågan O_o

Just nu så börjar precis vänner som jag ska titta på och så väntar jag på att mannen strax kommer hem från jobbet. Tidigt för en gångs skull :)

Just nu är jag väldigt glad att jag är ledig imorgon och på fredag :love: Inte för att jag ligga hemma och slappa för det men ändå.
(Imorgon utsläpp, ridning, mocka ur en bädd, skapa en ny bädd, besöka en butik som har någon sorts evenemang, handla mat, dammsuga samt städa uteplatsen. På fredag lugnare men åtminstone så ska någon komma hit för att byta vattenmätaren, jag ska rida helst två ponnyer, frisören på eftermiddagen och sen kvällsfodra. Dessutom nästan allting tillsammans med dottern :) )

Just nu är jag hemma och äter middag och ska snart iväg till pojkvännen för att ha en myskväll och sova där inatt. :) Riktigt skönt med 4 dagars långhelg :D

Just nu har jag börjat letat boende i Göteborg vilket känns ooomöjligt. Någon som vill betala för hotell till Piffen i tre år? :D

jag har precis kokat syréngele:banana:( och skrattat mig fördervad åt juckbananen, trött, vem jag?), varför jag alltid ska testa ny syltning eller saftning mitt i natten när jag är dödstrött efter jobbet? det är aningens ologiskt för min hypade skalle:banghead:

Just nu väntar jag på killen som är och handlar, på en kompis som kommer med sina barn så de kan leka med mina busfrön :) och på att kladdkakan (med M&M i :d ) ska svalna.

Just nu sitter jag och väntar på att jag kan köra bil igen så jag kan åka till stallet snart. Pimplade i mig 2 vinflaskor igår :p
Har fasiken inte varit full på säkert 2 år, hade ganska så roligt :D

Just nu tittar jag på barnprogram med barnen, stör mig på mitt onda knä och smådeppar lite över att bli själv hela helgen. :(
:p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar