Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu fick jag ett sms från en vän som vill att jag ska ställa ut min hund i sommar. Jag trodde vi hade att göra med typ, vad är det, 6 utställningar med hästen
Men det vore nog kul att ta hunden med, lika bra att gå hela linan ut när man ändå håller på
Just nu ska jag strax fixa klart mina muffins jag håller på att baka. Fanns så klart inget bakpulver hemma så fick vänta på mannen som var inne i stan och kunde fixa hem det. Sen blir det middag och jag ska försöka hitta lite ork till att tapetsera vardagsrummet efter det. Måste få klart det här nu. Bara tapeterna kvar nu!
Just nu tar jag en paus i allt fixande och flyttande på möbler och annat.
Lite mat och fb en stund
Funderar över vad tusan ungarna i byn håller på med, inte nog med att någon/några skrämmer slag på äldre människor nattetid, de ger sig på en stackars liten kattunge också.
Just nu är jag så förbannat less!
Min passion för hästarna är det absolut största jag har, men ändå känner jag hur hästintresset långsamt börjar vissna och jag blir så ledsen och frustrerad...
Vet inte om jag ska klamra mig fast och försöka rädda det eller om jag ska kasta hästeriet i väggen och ge upp.
Hundavel & Ras Fick samma tanke.
Spinner vidare;
Har nog själv inte förstått hurpass mycket jakt de har i sig och nu dyker de upp (säkret varit innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.