Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag lite nervös att mina "nya" sömntabletter inför ikväll inte skall fungera, det har inte de andra gjort och jag börjar bli desperat över sömn nu
Just nu sitter jag med hårfärg i håret (använda mina sista rosa/lila slattar) och funderar på hur resultatet kommer bli. Måste vara fab på festen imorgon
Alltså seriöst, just nu kollade jag precis vilka hästar som ska vara med på utställningen där min häst ska vara med om en månad och så ser jag att en ponny heter plätten och tyckte det lät roligt, då ser jag att den är U: Pannkakan
@Kethets I min värld är problemet tålamodet (Framförallt hos dottern ska tilläggas ) Ätandet är det minsta problemet (Och skulle mot förmodan ätandet bli ett problem så får jag ta med kakan till jobbet. Sisådär 100 kriminalvårdare kan nog tänka sig att hjälpa till )
@Kethets Vi jobbar på det! Men vi övar mest avsmakningstester än så länge. Idag bommade hon dock på kräftorna och sa räkor istället. Åh, den besvikelsen!
Ekonomi & Juridik Jag har också reagerat på att det ökar mycket just senaste åren. Haft hästen i snart tio år, betalade runt 5-6000:- ganska länge och det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.