Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu dricker jag kanelte och äter rostade mackor till frukost. Ena barnet städar sitt rum och andra tittar på film. Snart playdate med kompisar :)

just nu funderar jag på att undvika städningen genom att gå ut på långpromenad i det fina(och kalla) vädret!

Just nu försöker jag lösa alla de problem som har uppstått under veckan och som (uppenbarligen) ingen annan velat/kunnat lösa :banghead:

Just nu funderar jag på hur jag och ponnyn ska fira våran ettårsdag som är idag :love:
Knäckebrödstårta kanske :D

Just nu är jag på g för snabbvisit i Stockholm. Träffa vänner och annat... folk, eheh. Blir fin uppladdning inför morgondagens torgmöte! Så taggad så jag dör.

Just nu väntar jag på samtal från vakthavande befäl och därefter ska jag hem :D Eller ja, till stallet åtminstone. Sen hämta dottern på dagis, besikta bilen och slappa hemma :banana:

Just nu kelar jag med en katt som absolut måste upp i mitt knä så fort som möjligt när jag har duschat :grin: Om någon timma ska jag iväg till täby centrum och träffa syrran som ska sen följa med mig hem och ha en myskväll bara vi två :love:

Just nu är jag uttråkad till max och för okoncentrerad för att få något vettigt plugg gjort, istället bildgooglar jag söta hästar. :angel: Behovet av hästgos har stigit till helt nya nivåer.

En rainbowcake!
En sån här:
f2500101-4261-4c52-870d-61577cb3ddde.jpg

Det här receptet använde jag: http://mittkok.expressen.se/recept/spongecake-med-halloncurd/

Just nu har jag precis ätit pizza :d
Och nu blir det soffan en stund. Blev visst lite trött efter maten :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
704
· Visningar
44 561
Senast: Yeah but
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 613
· Visningar
44 009
Senast: Scata
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka