Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast irriterad över att någon vill bjuda på en resa ? Det är väl snällt? Ja, hästen borde ju verkligen inte vara några problem att någon i stallet kan se till. Angående hunden, så finns det ju riktigt bra hundpensionat. Om kaninen bor i en vanlig innebur så borde det rimligtvis inte vara särskilt svårt att hitta någon som kan passa den. En kanin är ju jättelätt att ta hand om. Hör med någon i stallet eller någon på ditt jobb, kanske? Det finns faktiskt också "smådjurspensionat" på vissa ställen också. Du har ju gott om tid på dig att försöka lösa det !
Jag tycker att en övernattning i en annan svensk stad hade varit snällt. En utlandsresa i flera dagar för våran del är inte snällt.
Fast, sitta i bur i flera dagar är inte synonymt med alla hundpensionat. Finns vissa där hundarna har det hur bra som helst
(särskilt på ett ställe i södra Småland där ni bör ha vägarna förbi om ni ska köra ner till Tyskland )
Fast även om det inte passar er betyder det ju inte att det inte är snällt? Jag menar, om jag erbjuder min syster att stå för ett Kolmårdenbesök åt hennes ungar så kan hon ju knappast säga att det inte var snällt av mig eftersom det minsann hade passat bättre med Skansen för deras del.
Jag kan inte förstå all den irritation du uppbringar över detta. Så länge hon inte pekar mot dig med en pistol så är hon ju knappast elak när hon erbjuder sig att pröjsa en resa åt er?
Fast, sitta i bur i flera dagar är inte synonymt med alla hundpensionat. Finns vissa där hundarna har det hur bra som helst
(särskilt på ett ställe i södra Småland där ni bör ha vägarna förbi om ni ska köra ner till Tyskland )