Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du har ju varit på semester med din syster alldeles nyligen, så helt omöjligt kan det knappast vara för dig att få åka iväg någonstans?
Jag förstår självklart från det du skriver att det egentligen är vare sig djuren eller din och dins mans ledighet som spökar. Du vill helt enkelt inte åka. Men om det nu är så att dina svärföräldrar tycker att det är jätteviktigt att du och din familj åker med, är det då en sådan jätteuppoffring från din sida att spendera en ynka vecka med dem? Antagligen skulle du faktiskt efteråt konstatera att det ju hade varit riktigt kul på resan till och med...
Alltså Matmissbrukaren har bott ihop med dem några månader, är kanske inte konstigt att hon inte vill bo ihop med dem igen ett tag?
Sen hade hon mannen hemma den veckan gissar jag på och då är det inte omöjligt att åka iväg då han tog de största problemen: hunden och kaninerna
Jag tycker du är väldigt hård mot en person du inte känner. Jag hade inte heller velat bo ihop med mina svärisar en vecka, inte ens med mina egna föräldrar.
Du som läser min blogg vet mycket väl att min man var hemma med barnen den veckan. Nej, det är inte omöjligt för mig att åka någonstans när han är hemma och tvärtom. Men vi kan inte åka tillsammans. Är det så jävla svårt att förstå?!
Det finns INGEN att fråga om hjälp. Och nej, jag sätter inte mina djur på ett hem för en vecka.