Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Är så irriterad på att mitt humör prompt ska åka upp och ner som en jävla berg- och dalbana hela tiden. Fan vad jobbigt det är. :(

KL
Galet irriterad på att det är signalstörningar i TVn så att det hackar PRECIS HELA JÄVLA TIDEN!! :mad:

Stressen över att jag ska upp 03 som gör att jag inte kan sova.
Mmm te, mackor och låtsas att jag inte ska upp inhumant tidigt.

Edit: och huden i mitt ansikte som är heeelt jävla åt helvete.

Mmm te, mackor och låtsas att jag inte ska upp inhumant tidigt.

Det där brukar faktiskt vara den bästa (och framförallt mest bekväma) lösningen för mig, åtminstone om det bara gäller för en dag eller två. Annars blir jag också superstressad, får ångest och så slutar det med att jag sover skitdåligt i t.ex. 4 timmar istället för att sova riktigt gott i 5 timmar som jag kunde gjort annars. Förnekelse is the shit, med andra ord! :D

*KL*

På mitt ex. Eller ja, på att jag tänker på mitt ex, men vi låtsas som att det enbart är hans fel. Blöööööh. Killar är as. Blöööööh.

Nej men nej! Är det han distanssnubben eller blandar jag ihop saker nu?

Irriterad på mitt as till dator som bara vägrar fungera.
Men den ska uuuut snart.
Sedan stör jag mig på att mitt vik går ut på ons, att min nacke börjar krångla igen och min kära massör är i Turkiet och att folk ska undanhålla saker utan anledning.

*kl*

På att jag håller på att tappa rösten, vilket inte direkt är optimalt nu när jag är på intensivkurs.

nejdå, du blandar inte ihop någonting. Det gick åt helvete så att säga. Ibland önskar man att man kunde radera delar av hjärnan (hjärtat?). :banghead:

Nej fy vad trist! Var han dum eller funkade det bara inte?

Alltså, jag vet fortfarande inte exakt varför det tog slut. Det ville han aldrig tala om för mig. Jag fick en massa mer eller mindre dåliga ursäkter, som så småningom mynnade ut i att han i princip bara var i förhållandet för sex. (Vilket jag kan tycka är jävligt onödigt bökigt, men men?) Och han kunde inte alls fatta att det gjorde mig sur/ledsen/besviken (jag var, är, ju kär i honom och trodde ju det var ömsesidigt). Ett tag tyckte puckot till och med att vi kunde ju vara tillsammans ändå, trots att han inte var kär i mig, för då får vi ju båda vad vi vill. :crazy: (Sen är väl min egentliga teori, baserad på vad han har sagt, "mellan raderna" och hur han är, att det kanske snarare handlade om en rädsla för att binda sig. Men såhär nu i efterhand så kan jag väl se att det kanske inte riktigt var vad jag ville ha, ändå. Men vad hjälper det när hjärtat inte vill släppa taget? :( )

Åh vad sugigt! Vissa förstår man sig bara inte på.

Var ledsen som fan över det ett tag, och sen går det över. Jag gick och led som en patetisk liten vålnad rätt länge men sen gav det liksom med sig successivt och så lär man sig av det bara.

Och tills dess får man gråta och svära och sakna och hata om vartannat.

Åh, vilken bra människa du är! (fast, det visste jag ju innan med iofs!)

Lillagoajag: Håller med om allt Niffe skrev. Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 926
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama