Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det där brukar faktiskt vara den bästa (och framförallt mest bekväma) lösningen för mig, åtminstone om det bara gäller för en dag eller två. Annars blir jag också superstressad, får ångest och så slutar det med att jag sover skitdåligt i t.ex. 4 timmar istället för att sova riktigt gott i 5 timmar som jag kunde gjort annars. Förnekelse is the shit, med andra ord!
Irriterad på mitt as till dator som bara vägrar fungera.
Men den ska uuuut snart.
Sedan stör jag mig på att mitt vik går ut på ons, att min nacke börjar krångla igen och min kära massör är i Turkiet och att folk ska undanhålla saker utan anledning.
Alltså, jag vet fortfarande inte exakt varför det tog slut. Det ville han aldrig tala om för mig. Jag fick en massa mer eller mindre dåliga ursäkter, som så småningom mynnade ut i att han i princip bara var i förhållandet för sex. (Vilket jag kan tycka är jävligt onödigt bökigt, men men?) Och han kunde inte alls fatta att det gjorde mig sur/ledsen/besviken (jag var, är, ju kär i honom och trodde ju det var ömsesidigt). Ett tag tyckte puckot till och med att vi kunde ju vara tillsammans ändå, trots att han inte var kär i mig, för då får vi ju båda vad vi vill. (Sen är väl min egentliga teori, baserad på vad han har sagt, "mellan raderna" och hur han är, att det kanske snarare handlade om en rädsla för att binda sig. Men såhär nu i efterhand så kan jag väl se att det kanske inte riktigt var vad jag ville ha, ändå. Men vad hjälper det när hjärtat inte vill släppa taget? )
Åh vad sugigt! Vissa förstår man sig bara inte på.
Var ledsen som fan över det ett tag, och sen går det över. Jag gick och led som en patetisk liten vålnad rätt länge men sen gav det liksom med sig successivt och så lär man sig av det bara.
Och tills dess får man gråta och svära och sakna och hata om vartannat.
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Hästmänniskan Känner du någon som har hästar? Tror det varit jättenyttigt för dig att bara borsta och umgås med hästar så du kan träna ditt hästspråk...
Hästmänniskan Beror helt på hur du är byggd skulle jag säga, jag är 172 rider helst på större hästar runt 170. Kan absolut hoppa upp på en c ponny om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.