Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag skrattar, fast egentligen lider jag med dig, jag lovar. Kom att tänka på ett "bråk" som varit lokalt, där en förskola ska flytta in i samma hus som ett äldreboende. Och föräldrarna kaaan inte förståååå varför åldringarna protesterar, för det är väl härligt och mysigt att ha barn runt sig på gamla dagar?! Och tycker man inte det är man gammal, bitter och människorädd, sådeså.

Haha åh. You know what? Jag bor bredvid ett äldreboende. Dagis och äldreboende är alltså vägg i vägg. Nästan så man hoppas att majoriteten av gamlingarna blivit döva på ålderns höst. För deras skull.

Åh, vilken lugn och härlig vistelse det måste vara på det äldreboendet.

kl

På att jag tydligen fått UVI eller något, för det gör så. jävla. ONT. Jag har inte tid med det här. Man kan väl ligga ändå va? Buhu.

kl

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
Människor på facebook.

MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

satansrasistidioter

Är grymt irriterad på mig själv som är dum nog och titta på programmet som tv3 har. Mammor som startat skönhetssalonger för barn. Så sjukt!
Två-treåringar som sminkas, solduschas och jag vet inte allt.
En tjej var lite snorig, då fick hon höra av mamman (som var en riktigt ragata) att "du har snor överallt, det är inte attraktivt" när tjejen började gråta skrattade mamman och gick. O_o:mad:
12åringar som gick på klubbar, drack drinkar (jag hoppas de var alkoholfria åtminstone) och glatt sade att "man har på mer smink om det kommer snygga killar, man måste ju få uppmärksamhet" WTF?!

"De uppmuntras till att vara prinsessor" Jaaa men vad bra, lär småbarn att utseendet är det enda som räknas och att deras personlighet och att vara sig själv är totalt ointressant. Slår vad om att de allra flesta av barnen i programmet har ätstörningar i tonåren (eller tidigare)

"Vi har allt för utseendemedvetna barn"
Men för helvete, barn ska inte vara utseendemedvetna! De ska vara medvetna om att gräsfläckar på kläderna inte gör något, att vattenpölar går att hoppa i och att föräldrarna älskar dem hur fan de än ser ut. De är superbra som de är.

Gaaah! :arghh: Vet inte om jag ska spy eller gråta över hur rubbat det är

kl

På att Amnesia: A Machine For Pigs suger. Jag hade sett fram emot den här uppföljaren ända sedan The Dark Descent - världens bästa skräckspel - släpptes för tre år sedan, men NÄRÅ. Förstör allt bara. Gör det.
Om CoD: Ghosts, Assassin's Creed 4, GTA V, Watch Dogs och Batman: Vaddetnuärförspel också suger så är mitt år, mitt liv, min själ förstöööörd. Buhu.

kl

Just nu är jag irriterad på att jag inte kommit upp ur sängen... Varför la jag mig igen?!

*kl*

Jag är irriterad för att jag blev så jädra tvärtrött efter lunchen. Dagen började ju så bra och nu är det segt som sirap. Kom igen nu, sätt igång och plugga, ekonomi är ju så kuuuul!

Suck.

KL

Ont i nacken, måste jobba-inte sitta häääär! Fy på mig! Kan någon snäll ge mig en spark i ändan så jag kommer igång igen!

Kl

Halvvägs till Stockholm inser jag att jag glömt mitt ID. Ska flyga imorgon. Får åka hem igen och ta taxi de 20 milen ner. Jag har typ 100 spänn att röra mig med. Woop woop, ut och hora ihop pengar?

Vad du hittar på för sanningar får stå för dig. Jag har sagt varför det inte går att åka. Punkt.
Men alltså, ett tips i all välmening: Som du ropar får du svar.

Inlägg 1: "Jag är irriterad över att min svärmor inte kan ta ett nej. Hon har varit förvisso väldigt snäll och bjudit med oss på en resa men vi kan verkligen inte åka och då bara vägrar hon ta det. Istället hotar hon med att ställa in och det är så stressande och irriterande. Jag blir galen!"

Inlägg 2: "Jag är irriterad över att min svärmor ska bjuda med oss på en resa fastän hon vet att vi inte kan åka. För oss är det inte snällt att bjuda på en utlandsresa, vill hon vara snäll hade hon kunnat bjuda på en weekend här i Sverige! Eller ordnat djurvakt åt oss".

Tro mig, de där inläggen får heeeelt olika svar här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 926
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama