Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jaadu, vad har jag inte gjort... :banghead:
Just idag: (Kanske) börjat bli intresserad av/sugen på (väldigt) fel person (igen). Trots att jag provat just det, den personen och lika fel då som nu, och vet att det inte är bra. Ändå sitter jag med 10-årings-töntiga tankar :crazy: Sjukt störigt!

kl

Irriterad på att jag är hemma själv, har ingen tillgång till pool eller vatten pch det är redan över 30 grader varmt.

kl

Att mitt liv är förstört för alltid och att jag inte ens orkar bry mig.
Jag är säker på att ryggläge och hetsätning av 8000 kalorier idag kommer att göra allt bättre.

*KL*

Jag är irriterad på att jag är irriterad på (!!) att min pojkvän fortfarande har bilder på sitt ex på sin facebook. Eller snarare att han fortfarande är taggad i hennes bilder. Jag vet ju att han inte kunde bry sig mindre och jag vill verkligen vara sådär cool och lugn och inte bry mig. Men just idag irriterar det mig. Och det irriterar mig.

kl

Jag är irriterad på att jag har noll självförtroende. Jag kan egentligen men jag litar inte på det och så blir allt pannkaka :banghead:

KL

Så irriterad på att jag har tappat bort mig bland veckorna och därmed trodde att jag bara hade en ynka liten vecka kvar till semestern. Så fick jag nyss reda på att det ju faktiskt är två. TVÅ. Den kallduschen. :arghh:

Åh så surt!

KL
Jag är irriterad på min chef som i eftermiddags skickade ut mail om att han idag går på semester i 4 veckor, tack för framförhållningen! Jag är också irriterad på att jag jobbade övertid igår och jobbade övertid 2 timmar idag och ändå har häcken full imorgon och på torsdag.

kl

Irriterad på att det som varit fantastiskt med den här helgen helt överskuggats av allt bajs.

Bajs?O_o

kl

ASirriterad på att jag har två eller tre blåsor på tungan!!!

Haha, ja jag kunde ju kanske ha uttryckt mig lite mindre målande från början med!

:rofl:

kl

Jag är irriterad på att regnet hänger i luften vilket gör att jag inte kan gå ut och röra på fläsket!

KL

Irriterad på att jag kollade fel på busstiderna och således blir 45 min sen.
Irriterad på att sommarlovskorten var slut på Pressbyrån, vilket betyder att jag får betala fyra enkelresor + sommarlovskortet när jag får tag på det.
Irriterad på att jag glömt solglasögonen hemma.

kl

Irriterad på mig själv för att jag aldrig orkar ta tag i körkortsteorin.. :mad:

kl

På att jag tydligen kommer att missa ett tågbyte eftersom det första tåget är så försenat att jag aldrig hinner fram i tid. Det är inte samma bolag som kör dem båda, så de lär ju inte kunna be dem att vänta in det heller. Hora, fitta, sprutluder och alla andra fett omogna svordomar i världen. Jag vill fan inte sitta fast sju timmar hemifrån!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 933
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama