Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

På att informationen i min klass är så fantastisk! *host*

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

kl

På att jag är så avundsjuuuuk på alla i min närhet som rider fina hästar. Jag är fan på god väg att radera ett par vänner som mer eller mindre dagligen rider lektion på en gammal läromästare som tävlat internationellt och bara "idag gjorde vi galoppombyten i varje steg, piruetter och tränade piaff och det är såååå lätt att göra det för att han kan så mycket och det är sååå fantastiskt, han är en sån drömhäst!" för att jag blir så ledsen och avundsjuk och bitter. Vill typ krossa skärmen varje gång alla filmer och bilder dyker upp i flödet.

Jag, å min sida, har bokat turridning på islandshäst bara för att få sitta på en häst som inte ifrågasätter varje hjälp jag ger. DEN kontrasten.

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.

På att jag är så jävla dum i huvudet att jag missat sista ansökningsdag till komvux. Som var i MAJ. Idiot.

kl
På att man numera kan hashtaga på facebook. Och speciellt på att vissa i min feed verkar anamma detta en aning för mycket. Eller är det jag som inte hänger med? Är detta en normal mängd taggar på en enda bild?
"#friend #friends #fun #TagsForLikes #funny #love #instagood #igers #friendship #party #chill #happy #cute #photooftheday #live #forever #smile #bff #bf #gf #best #bestfriend #lovethem #bestfriends #goodfriends #besties #awesome #memories #goodtimes #goodtime"

kl

På att jag är så himla trött hela tiden, vart har min energi tagit vägen?

kl

psplus.jpg

Ni tror att jag vill betala 500 spänn per år för att kunna spela online? Hahahahaha. Fuck you, Sony. *behåller mitt PS3 samt återvänder till Steam*

KL

På att jag är SÅ JÄVLA FÖRKYLD och inte har nån som helst jävla energi till att göra nånting. För att jag är fast i min lägenhet sen i onsdags och håller på att BLI HELT JÄVLA TOKIG I HUVUDET och för att det inte fan blir bättre av min jävla kukgranne som spelar musik på HÖGSTA JÄVLA VOLYM i timmar idag och jag inte kan komma undan den här jävla skiten.

GUD! Gör mig frisk. Eller döda min granne. Tack!

Jamen ja, snälla kukgranne, SNÄLLA skrik åt varandra istället för att bara sänka musiken ditt jävla nöt.

Senast ändrad av en moderator:

Måste.

ps4-vs-xbox-one-15.gif

(Men jag tänker fortfarande ge fingret åt PS4 tills de åtminstone skaffat bakåtkompabilitet. Och helst avskaffat det här jävla PS+, som jag aldrig haft till PS3 och ännu mindre vill ha om det blir tvång för att kunna spela, finns liksom ett skäl till att jag alltid bojkottat Xbox pga. Live och nu gör Sony samma fulgrej. Dööö.)

För övrigt irriterad på klängiga människor. Herregud, om jag inte svarar på någon av de ca 30 invites du skickar i spelet och inte heller svarar när du ringer så beror det KANSKE PÅ ATT JAG INTE KAN/VILL SPELA MED DIG JUST DÅ. Att sedan säga "du får fan svara när jag ringer" gör inte min välvilja och mitt humör ett dugg bättre. Jeeeeeeeeez.

Senast ändrad:

KL

mitt kukhuvud till granne som spelar SÅ högt att han inte hör när man ringer på för att be honom sänka. jag har fått lyssna på den här jävla skiten sen fan klockan två. JAG DÖDAR NÅN SNART. förmodligen mig själv.

KL

mitt kukhuvud till granne som spelar SÅ högt att han inte hör när man ringer på för att be honom sänka. jag har fått lyssna på den här jävla skiten sen fan klockan två. JAG DÖDAR NÅN SNART. förmodligen mig själv.

Hade en sådan, vägg i vägg, ung alkoholiserad elitidrottare som var ledig när majoriteten jobbade. När han kom hem från krog/fest framåt 3-4 på natten sjöng han så det ekade mellan huskropparna.
När han väl kommit in i lägenheten skruvade han på stereon, ömsom högsta volym och ömsom lägre. Han satt och vred oavbrutet på volymknappen och jag var primitivt vansinnig.
Ringde störningsjouren som petade in störningslappar men det hjälpte inte.

Efter ett års nonchalans fick jag fett nog och satte igång och laddade hela brevinkastet full med gamla mejeridrycker, mjölk, fil etc Jag köpte hem bara för att prepparera grannens brevlåda.
Det var så skön förlösande känsla att det nästan kändes som vi var i terrorbalans.
Hur som, han slutade peta på volymknappen när han fick en hint om att äcklet i hans brevinkast säkert skulle upphöra om han lät bli stereon.

Dagens irritation: halsinfektion, öronvärk och feber, måste jobba.

kl

På en facebookvän som lagt upp sju miljarder bilder och statusar om att han träffade en "kändis" idag, och sen avslutar med "hihi min fb-sida är sååå populär idag! undrar varför!"
Herregud, är du tolv år eller? O_o

Man måste få irritera sig på småsaker ibland ;)

Kl

Att jag äter tills jag är en tugga från att kräkas. Idiot.
Så jävla trött på mig själv just nu.

Hatar hashtags!

Är irriterad på att jag sitter i den här jävla vidriga hålan igen.. Vill tillbaka till Serige:(

kl

på att min kladdkaka i mugg blev chokladkaka i mugg istället :(

kl

På misogyna muppar i TV-spel. "Du spelar ju rätt bra för att vara tjej". Nej, jag spelar bra, jag ägde dig, och det vet du. Mitt ansiktsuttryck var inte heller överentusiastiskt när jag via omvägar just fick höra att en bekant blir skitsur varje gång jag spelade bättre än honom, pga. "Det är en jävla brud! En brud ska inte spela bättre än jag, tjejer ska inte ens spela sådana här TV-spel!". Jeeeesus, det måste vara jobbigt att ha sådana issues med manligheten.

Stör mig i övrigt på att kroppen idag inte vill någonting. Känner mig som överkörd av ett ånglok.

Meeen vad störigt! :eek: Stackars dem.

kl

Jag stör mig som fan på mig själv för att jag beter mig som en tioåring. Väx upp nån jävla gång, jag!

Vad har du gjort?:p

kl
Irriterad på att.. att.. JA JÄVLA FÖRSÄKRINGAR! KAN INTE SLÄPPA DET!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 933
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama