Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

SJUKT irriterande och kan kräva både en å annans könssvordom! :rage:

Själv är jag irriterad på att min avlösare på jobbet är försenad, IGEN, som hon nästan alltid är när jag jobbar.......hur JÄVLA svårt ska det vara att komma i tid till jobbet??? :arghh::arghh:

kl

att chokladkakan jag öppnade innehöll en lurvig brun larv :yuck:

På att jag tydligen kommer att missa ett tågbyte eftersom det första tåget är så försenat att jag aldrig hinner fram i tid. Det är inte samma bolag som kör dem båda, så de lär ju inte kunna be dem att vänta in det heller. Hora, fitta, sprutluder och alla andra fett omogna svordomar i världen. Jag vill fan inte sitta fast sju timmar hemifrån!!

På alla jävla RÖVHATTAR.

Jag: Ursäkta men jag ska byta till tåg xxx sen, kommer det vänta?
Tågvärd: Nä, det tror jag inte. *går*

Tågvärd i högtalaren: Vi försökte övertala SJ till att vänta, men de tyckte inte att det var värt det tyvärr.

Så nu blir det tydligen taxi för alla som missade tåget i typ 30 mil. Och eftersom chauffören inte får köra så långt utan paus blir det även en rast på 45 minuter extra. Taxin går dessutom inte till staden jag ska.

Älskar även att SJ tyckte det var mer värt att pröjsa taxi för 15 pers hellre än att vänta med ett tåg i sex minuter.

Idioter!

kl

Sjukt irriterad på träningsvärken i röven. Kan inte röra på mig!:cry:

Ja, det var... sådär roligt. Extra fint att taxichauffören inte hittade till respektive stads tågstation utan körde typ en halvmil fel innan vi fick köra GPS i mobilen och hjälpa honom...

kl

Är så äckligt förkyld med kräkhosta och således grinig på allt, men ffa att det nu gått över en månad utan att den koreanska adoptionsbyrån fått tag på något om min biologiska familj. Alltså om jag vill hitta någon i Sverige går jag in på upplysning.se och hittar info på fem sekunder, hur är det möjligt att Sydkorea som väl inte direkt är ett u-land kan behöva över en månad... *insert en lång radda PMS-surfitta-gnällkärring-ljud*

Men jösses! Och det ska vara en taxichaufför!

Jag trodde inte att du ville söka upp din biologiska familj!:)

Haha ja, det var spännande, särskilt som jag såg att han hade någon form av GPS själv.

Jag vill ju inte söka upp dem i meningen att jag vill ha kontakt med dem, men däremot vill jag veta vad de gör idag. Jag blev nyfiken efter att jag hittade en känd modell med samma för- och efternamn som min biologiska syster och som dessutom är född samma år, och det hade ju varit rätt häftigt...
biggrin.gif

Wow! Du är ju också snygg, så att du har en modellsyrra kanske inte är så konstigt!:D

kl

På att jag inte har en aaaaaning om hur man styr upp ett register som ska gå att sortera på Efternamn (och helst Avdelning) i Excel. :crazy:
Hur gööööööööör man? :arghh:

Jag vet nog inte ens hur jag menar... :p
Men ska fylla i allting... Och se om jag blir något klokare

Om du markerar allt du vill sortera så kan du sen högerklicka > sortering > anpassad sortering. Där finns flera alternativ. Klicka på "lägg till nivå" om du vill sortera flera nivåer.

kl

Irriterad på att jag är kiss- och skitnödig men jag orkar inte resa mig upp pga träningsvärken!

-kl-

Sjukt irriterad på att ett jätteviktigt mail som jag suttit och väntat på, tydligen hamnat i min spam-inbox för flera veckor sedan, och därför har jag missat det. Nu är folk irriterade på att jag "ignorerat" mailet :arghh:.
Känns som en sjukt bra start på nästa termin....

kl

Snarare frustrerad än irriterad på att jag är orolig för allt.

Orolig för att mina vänner som jag inte träffat på ett år och som kommer hit om två veckor ska tycka att jag blivit fet.
Orolig för att jag inte ska hinna gå ner i vikt tills jag ska träffa ett stort gäng PS3-bekanta i augusti. (Jag vill INTE vara den typiska gamerbruden som är fet, ful, tjock och tråkig!)
Orolig för att hästen ska frysa och tappa i vikt på betet när det regnar så här.
Orolig för att jag fått för mycket pengar över den här månaden och för att det ska sluta med att jag köper typ TV-spel och skor för allt.
Orolig för att höstens konsertplaner ska gå åt helvete.
Orolig för att jag är illa omtyckt av folk jag kommer att se i jul (jorå, här tänker vi långsiktigt!).

Orolig för att migränen jag nu haft konstant i åtta dagar beror på att jag oroar mig för allt, och för att den på något vis blir kronisk.

Bah.

kl

Snarare frustrerad än irriterad på att jag är orolig för allt.

Orolig för att mina vänner som jag inte träffat på ett år och som kommer hit om två veckor ska tycka att jag blivit fet.

Bah.

Så känner jag med en viss kompis!:o Skitjobbigt!

Irriterad på sambon av diverse korkade anledningar, irriterad på att jag ätit massa godis idag och inte rört på mig ett skit knappt.
Irriterad på att en bekant har sitt jättefina Don Primerosto till salu och jag kan inte köpa henne. Suck!

Tydligen så har Plants VS Zombies ställts om på något sätt, så bilden blir liten när jag startar det.
Hittar inget om hur jag får den stor igen. Åh vad störande, min skärm är nog liten ändå ju :banghead:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama