Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
kl
På pappas dumma kattjävel som bara står vid dörren och skriker.
Sedan släpper man ut fanskapet (vilket tar fem minuter eftersom hon måste smyyyyga ut och vara skiträdd för allt, och hoppsan det stod en bil utanför som inte brukar stå där, då måste man ju bara stå i ytterdörren och tveka), och då står hon vid ytterdörren och skriker efter 30 minuter.
Så släpper man in henne, då går hon ett varv inne innan hon ställer sig vid ytterdörren och låter igen. Och det är inte ett gulligt litet jamande, det är "WRRRRRRAOOOOOOOUUUUUUUUU" i HÖG falsettstämma i 10-15 minuter åt gången.
Och man kan inte schasa undan henne, för då fräser och morrar hon åt en. Fick nu nog och kastade headsetet på henne så hon sprang och gömde sig. VAD är grejen med att komma in i 30 sekunder om hon ändå vill ut direkt igen? Herregud korkade djur. Det ska bli mitt standardsvar när någon vegan frågar hur jag försvarar att äta djur. "För att de är helt jävla dumma i huvudet och förtjänar det".
/ Stormkast som har PMS, inte sovit bra, inte ätit på ett dygn, tackade nej till att ligga med snyggragget ikväll pga. tjock, har fått tävlingsmänniskan i sig totalt ursinnig eftersom folk på MW3 VÄGRAR HJÄLPA HENNE FÖRSVARA HENNES CARE PACKAGES, och möjligen är lite stingslig.