Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På pappas dumma kattjävel som bara står vid dörren och skriker.
Sedan släpper man ut fanskapet (vilket tar fem minuter eftersom hon måste smyyyyga ut och vara skiträdd för allt, och hoppsan det stod en bil utanför som inte brukar stå där, då måste man ju bara stå i ytterdörren och tveka), och då står hon vid ytterdörren och skriker efter 30 minuter.
Så släpper man in henne, då går hon ett varv inne innan hon ställer sig vid ytterdörren och låter igen. Och det är inte ett gulligt litet jamande, det är "WRRRRRRAOOOOOOOUUUUUUUUU" i HÖG falsettstämma i 10-15 minuter åt gången.

Och man kan inte schasa undan henne, för då fräser och morrar hon åt en. Fick nu nog och kastade headsetet på henne så hon sprang och gömde sig. VAD är grejen med att komma in i 30 sekunder om hon ändå vill ut direkt igen? Herregud korkade djur. Det ska bli mitt standardsvar när någon vegan frågar hur jag försvarar att äta djur. "För att de är helt jävla dumma i huvudet och förtjänar det".

/ Stormkast som har PMS, inte sovit bra, inte ätit på ett dygn, tackade nej till att ligga med snyggragget ikväll pga. tjock, har fått tävlingsmänniskan i sig totalt ursinnig eftersom folk på MW3 VÄGRAR HJÄLPA HENNE FÖRSVARA HENNES CARE PACKAGES, och möjligen är lite stingslig.

rofl2.gif

101010

:D

kl

Just nu är jag irriterad på att jag är svettig och börjar frysa men jag orkar inte gå och duscha.

*kl*

Att min tvättmaskin har gått sönder och jag har massor av tvätt. Och att jag har felanmält den och väntar på att bli uppringd så att nån kan komma och titta på den och vanligtvis ringer dom 10 min innan dom är här = jag kan i princip inte göra nåt annat än att sitta och vänta.

kl

Irriterad på allt. Allt allt allt. Skitdag.
Kan den här veckan bara få börja imorgon?

Baaaaaaajs.

KL

Irriterad som fan på att vi lagt ett bud på ett hus, och inte hört NÅTT mer från mäklaren?! Hur lång tid ska man behöva vänta egentligen, man borde väl iaf få info om säljaren accepterat budet eller om de planerar att ha en visning till?

Sur som attan är jag :p!

kl

DE BORRAR FORTFARANDE. DE HAR BORRAT I FYRA TIMMAR NU. AAAAAHHH.

.... De klipper gräs på dagiset utanför mitt fönster varje måndagmorgon kl 06.30.

Idag var första gången jag inte vaknade av det. Kan måhända bero på att jag numera sover med asgrymma öronpluggar.

Men det är fortfarande irriterande.

kl

Skulle radera ett foto på FB. Råkade ta bort hela albumet.
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

kl

Irriterad på att jag är trött.
Irriterad på att jag borde ha tagit en joggingtur.

kl

Lyxproblem, men:
Irriterad på att jag har möjlighet att välja på två stallplatser i höst och inte vet vad fan jag ska göra.

Hästen lär få det bättre på den ena pga. utevistelse halva dygnet, lugn miljö och stora hagar, och jag sämre pga. inget ridhus och bara en liten uppvärmd sadelkammare (men å andra sidan bättre pga. inga pass utöver kanske en helg per år). Jag lär få det bättre på den andra pga. ridhus på gården, fikarum och gott om folk (men å andra sidan sämre pga. många hästar och fler pass varje vecka), men hästen lär få det sämre pga. urtrista vinterhagar, eventuellt inget sällskap i hagen och ingång på eftermiddagen. Vad gör man då liksom. Åh.

Jag skulle tagit det första stallet! Du har ju haft problem med Anna, vilket kanske berott på att hon betett sig illa pga vantrivsel. Första stallet låter ju onekligen bäst ur hästens synpunkt, vilket gör att hon kanske blir lite roligare att handskas med, vilket i sin tur gör att du får det bättre! :)

Hade också valt det första stallet om hästen fick det bättre där.

Är såå irriterad på att Within Temptation spelar i Gävle i aug.
Och vi kan inte åka dit! Gaaah!!

kl

Irriterad på att jag tryckte i mig den sista pannkakan + att jag hade glass till den. Mår illa nu..

+ LV

Ja, alltså jag hade lätt valt det första på stört, om det inte vore för att jag är livrädd att hamna i den där dippen igen där jag HATADE allt vad stall hette för att jag fick stå ut med att frysa ihjäl i väntan på bussen varje jäkla dag vintertid. Men jag ska väl sätta mig med en för- och emotlista och försöka komma fram till något. Åh, varför kan man inte få hitta ett optimalt ställe för både hästen och sig själv?

Du får helt enkelt bli inneboende med mig, placera hästen i mitt stall och samåka med mig ut varje dag :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama