Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att jag måste verkligen få klart städningen ikväll och gå ut med sopor/sortering... det tar emot något så otroligt! och så har jag fastnat vid nätet, såklart.

kl

Jag är irriterad på att aiolin skar sig! Jag + sambo stod och kämpade med en stavmixer jättelänge och så när vi nästan var helt klara så skar sig skiten. :arghh:

men NÄJ.

jag vet dock av erfarenhet att en dag kan kännas som evigheter, så kanske är det inte så illa som det känns?

+ niffe

Ja, förmodligen är jag väl bara överkänslig :p

Men jag fick ett sms igår förmiddag.. Innan dess smsade vi lite grann den 5e. Men från att ha smsat morgon till kväll + pratat i telefon, till ingenting? Waaat just happend?

Håller tummarna för att han inte är en douche och typ bara.... Varit extremt trött, haft trasig telefon eller vad som helst :(

vet hur det känns... En kille jag har träffat i flera månader åkte till Rhodos, har inte hört av sig på veckor och när det väl händer, inte så trevlig stämning...

Hoppas att din sköter sig bättre!

Ja, hör jag inget under veckan ska jag fråga rakt ut om intresset svalnat tror jag... Måste ha det svart på vitt så att jag inte går runt och grunnar på det :p

knapp

Irriterad på att jag redan har ångest över att flytta härifrån. Jag VILL ju plugga, VILL läsa just den här utbildningen och jag VET också att jag inte fixar vintrarna i den här stan. Men just nu, mitt i sommarn, med alla vänner och min fina lägenhet så känns blotta idén att flytta härifrån som den sämsta jag någonsin haft :(

Tänk bara vilka oändliga nya och spännande saker du får vara med om! Nya människor och nya vänner, dom får man aldrig för många av. Tror nog många hade velat byta med dig, till exempel jag :) Din "hemmastad" springer inte iväg någonstans. Inte dina vänner heller :)

Jo, du har rätt. Jag tror nog jag kommer att trivas alldeles utmärkt när jag stadgat mig där. Men det är helt klart tyngre än vad jag trodde det skulle vara att lämna "mina drömmars stad". Jag har liksom redan gjort den där nystarten. Flyttade hit för två år sedan, ensam till ett främmande land och älskade det då. Precis vad jag behövde. Men jag insåg ju också vilket jävla jobb det är att börja om från noll och att göra om alltihop igen nu känns det bara blää för att vara helt ärlig... :arghh:

*Gnäll, gnäll, gnäll*

*kl
Är irriterad på att mitt mobilbatteri dog (brann upp/laddade ur totalt) och det inte finns annat än internetbutiker att köpa nytt i. Hade iofs inte varit ett problem i vanliga fall, men ska åka bort ons-tors och skulle liksom behöva en fungerande telefon. Hoppas jag lyckas återuppliva någon gammal...

Tråkigt:(

kl

Jag är irriterad på att mina läppar är så torra just nu.

kl

..på att jag efter en andra jobbintervju på ett företag som jag verkligen ville jobba på, och vars rekryteringsansvariga var sååå himla positiva och tyckte att allt kändes bra, ändå inte fick jobbet.
Här gick jag och trodde att allt var solklart och att jag skulle varit anställd nu, men nej..

Om det nu står mellan mig och en till sökande, varför då säga till mig innan jag går att allt känns riktigt bra och att dom kommer höra av sig senare under dagen. Det gör inte alls att man blir förväntansfull..:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama