Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

+ Stjärnis

Tack fina ni <3

Känns bara så jävla drygt att gång på gång på gång bli friendzoned. Jag menar. WTF?! Det är typ femte gången det händer mig. Hur fina som helst, får hur bra kontakt som helst, och så fort det känns som att det verkligen går åt rätt håll - så kryper det fram ett "näääe men vi är bara bra vänner, det finns inga känslor".

Hur. Fan. Lyckas jag alltid hitta en miljon vänner, men ingen kan falla för mig? Nånsin? Blir så frustrerad.

Och jag hade inte ens kul på Liseberg.

Fan fan fan.

Och jag verkar inte komma iväg till Liseberg.
Detta måste ju betyda att vi ska gå på Grönan, ha askul, gnälla precis hur mycket vi vill och vara galet awesome snart??

kl

Irriterad på att jag omedvetet börjat isolera mig från vänner. Kommer på mig själv med att skita i FB och SMS, och med att tänka att jag nog ska skita i den efterlängtade PS3-klan-träffen i augusti pga. 1. de vill säkert inte träffa mig ändå och 2. om jag sparar tågbiljettpengarna och köper ett bra spel istället så behöver jag inte umgås med folk. Och det känns inte riktigt som ett fantastiskt resonemang med mitt instabila mående.

Även irriterad på att jag börjar bli lite sådär äckligt förälskad i snubbe som jag till 250% vet aldrig kommer bli ett skvatt intresserad av mig eftersom jag råkar vara av fel kön. VARFÖR kan jag inte bara hålla mig till att vara förälskad i mitt heterosexuella heta snälla okomplicerade ragg istället. Åh.

Senast ändrad:

Vi kidnappar med dig till grönan iallafall!

Hoppas känslorna lugnar sig för mr 'fel'. <3

Jag måste spara pengar till nämnda PS3-träff pga. Lisebergsbesök då. Men tack. <3

Ja, jag är ju van vid att vara olyckligt förälskad (HÖHÖ) så det i sig lär jag väl överleva, jag blir mest så jävla irriterad på mig själv/min hjärna. Hur fan tänker den när den bestämmer sig för att kära ner sig i någon som inte skulle drömma om att peta på mig ens med x antal promille i kroppen liksom.
Men vad fan, könsbyte kanske vore något.

KL
Att den extremt heta snubben som jag dreglar efter är gift. Men skådebröd är ju bättre än inget bröd :D

KL

På att min kära mormor kan förstöra även den bra resan.

"Ska du verkligen äta det där?", "jag förstår inte hur du kan äta mer efter att ha ätit en våffla, är du inte mätt?", "nej jag tycker inte att du ska äta det där för det är inte bra" (ur LCHF-synpunkt, jag äter inte LCHF).

Förlåt men VAD FAN ÄR GREJEN??? Jag äter precis vad jag vill, SÄRSKILT NÄR JAG ÄR PÅ SEMESTER! Att jag igår ville äta chips till filmen trots att jag en timme tidigare ätit EN JÄVLA VÅFFLA så får jag väl göra det? Och nej pannkakor är kanske inte det nyttigaste, men vi äter hotellfrukost och JAG ÄTER VÄL TAMEJFAN VAD JAG VILL?? Ska jag börja kommentera tillbaka att det hon äter inte är lämpligt?? Och bara för att hon blir proppmätt på kvadratcentimeter stor ostbit - betyder det att blir det då? :rage:

Jag har samma problem, blir aldrig mer än vänner med alla killar jag är intresserad av... Så jäkla kul är det inte att umgås med dem sedan, fattar de inte det själva liksom?

Men precis! Jag har blivit friendzonad varenda JÄVLA gång! :eek: Är jag en så bra vän att de inte kan bli kära i mig, eller vadå? :cool:

Fan vad pissigt!:( Jag känner en tjej som jämt blir friendzonad och jag fattar inte varför! Helskumt! :(

Nej jag fattar inte heller, och så ser man bara till alla som blir tillsammans med någon typ två veckor efter att ett annat förhållande tagit slut :banghead:

Mvh tjejen som aldrig haft ett förhållande pga permanent friendzone

Och då blir ju frågan varför man är en så bra vän, men inte kan bli flickvän? Nojjig som man är så funderar man ju självklart på om det är ens utseende det är fel på...

Därför att de rätta känslorna inte finns hos just den personen?

Det handlar ju om känslor, om lust, om attraktion. Finns det inte så finns det inte. Tyvärr.

JA det ska vi.

Och äta lite för mycket pastasallad.

Det där låter underbart! :D :banana:

*kl*

Jag skulle vaknat vid 9 och tränat. Tror ni att det hände?
Nej. Mitt satans alarm ringde inte, så jag vaknade nu. Great!

Dåligt väder är det också :(

// En Island som är mycket irriterad över i-landsproblem.

kl

Irriterad på att en av mina visdomständer håller på att röra på sig i underkäken och bara orsakar feber och smärta, orkar inte!

kl

Irriterad på att man säger sanningen och resten av sina vänner inte kan stå för vad dom har sagt. vilket resulterade i 7 stycken vänner är borta, massa skitsnack och att jag står helt själv kvar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama