Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Usch stackare, vet precis hur det känns :( Min höll på i över ett år innan jag tog tag i det och drog ut den, ett beslut jag är oerhört nöjd över!

Zoo: Tyvärr vet jag hur det där känns också... Tappade bort mina 3 bästa vänner på det viset. Men nu tänker jag att de var väl inte så bra vänner trots allt. Kram och hoppas du mår bättre snart!

kl

Jag är irriterad på att jag klankar ner så mycket på mig själv, och tror att jag måste ha bekräftelse från andra för att framstå som bra och duktig...

kl

På att jag, återigen, känner mig helt jävla efterblivet värdelös och inser att det inte är någon mening med att jag har varken intressen eller vänner. Fuck allt och alla och framför allt mig själv.

Och på alldeles i detta nu förekommen anledning, folk på FB som postar statusar á la dessa:

Person 1: Ledsen : (
Person 2: Varför?
Person 1: Vill inte prata om det : (
(Ingen mer svarar på statusen, så 20 minuter senare: )
Person 1: : '(

Och så blir de skitgriniga på att ingen bryr sig. Men vad faaaan...

:rofl:

Jag är irriterad på att jag känner mig så jävla tjock! Eller typ svullen i hela kroppen! Säkert värmen.. hoppas jag!

kl

irriterad på att jag är irriterad och inte vara glad och positiv plus irriterad på alla svin till killar

Och du är lika klok som vanligt, tack! Det är ju inte svårare än så, helt enkelt.

KL

På att jag varit hos tandläkaren trehundrasjuttioelva jävla gånger det senaste året - och fortfarande inte fått på tandställning. När jag pratade i telefon med assistenten fattade jag det som att det var dags nu, men nej - ytterligare en informationsomgång :banghead:

Ska ha tandställning i 1,5 år. Och sedan ska jag opereras. Så om ca 2 år är jag klar, jippi!

Vad är det för operation?

kl

Jag är irriterad på att vi har har nån soffa längre.

Och på alldeles i detta nu förekommen anledning, folk på FB som postar statusar á la dessa:

Det finns ett ord för den där typen av personligheter: patetiska.

Jag är irriterad för att:
Via mail bad jag om en tidigare ersättningstid istället för min redan inbokade tid.
Jag skrev att om det gick att ersätta min tid så kunde de maila tillbaka den nya tiden så skulle jag vara snabb att bekräfta ersättningstiden så de kunde ta bort min redan inbokade tid.

JAG tyckte jag var väldigt tydlig med att jag inte ville ta bort min ordinarie tid
förrän jag fått en ersättningstid.
Icke.

Fick tillbaka ett mail om att det inte fanns någon tidigare ersättningstid och att min redan inbokade tid var borttagen.

Käkoperation. Tandställningen kommer förvärra mitt underbett men rätta till så att läget med tänderna blir rätt (de är raka, med bra avstånd och inte för många, så behöver inte dra ut någon tand i alla fall, men överkäken är smalare än underkäken). Så när själva tänderna är rätt kommer jag behöva flytta käken rent kirurgiskt, eftersom grundproblemet inte ligger i tänderna utan i käkbenen!

KL
Att jag inte orkar ta tag i det jag måste. Allt kommer bli så mycket bättre sen.

KL

Att den här dagen är så galet seeeeg! :meh:
Tiden kryper ju fram

Kl
Att människor är små idiotiska kappvändare som borde få en stålhättad känga i röven. Flera gånger om.

KL

Gruvligt irriterad på idioten som satt eld på leksaksdäcken på barnens dagis som är preciiiis utanför mitt fönster. 1. Stackars barn, 2. Stackars miljö, 3. Stackars mig som inte hinner sova ordentligt innan jobb pga sjukt mycket ljud från brandbilen.

JA! Såna där skriver ett par av mina bekanta också. Och även om om de svarar på varför så fattar jag inte vitsen med att skriva hur arg/ledsen/glad man är utan att nämna varför. Liksom hej jag vill bara meddela att idag är jag glad. Eh?

KL

Så less på vuxna människor som använder barnens fb för att bråka med pappans ex. Så vansinnigt omoget:meh:

knapp

Less på att jag vänt på dygnet. Så nu ligger jag här uttråkad och klarvaken...

HATAR DE JÄVLARNA!

Efter att ha läst denna tråd då jag varit icke-irriterad ska jag nu "bidra" med något:

Är irriterad som hell på mig själv!
Jag har mått helt okej nu i flera månader och har varit stolt över mig själv då jag har ätit mat, klivit upp på morgonen och hållit mig borta från vassa föremål. Bitvis har jag nästintill varit glad! (Woop!)
Men helt utan jävla anledning så faller jag sönder och blir till miljontals bitar igen!
Så nu sitter jag här igen och är hysterisk och panikslagen och känner mig värdelös, ful, rädd, ensam, tom, vilsen, äcklig och bara... Nej. Gråter och skriker och vill slita av mitt eget skinn och skära skära skära, sönder och samman!!

Så nu är jag tillbaka på ruta 1.
Jag är samma dumma, patetiska människa som jag var då.
Och jag är absolut livrädd att jag inte ska ta mig härifrån.

It's a wonderful life

kl

Att jag blev reserv till fortsättningskurserna jag sökt till hösten :( Är så sur på att de bara har urval efter hur många högskolepoäng man har! Om de hade haft på gymnasiebetyg eller högskoleprov hade jag utan tvekan kommit in.. Uhhh så jävla ledsen alltså, vad gör jag nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama