Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Vad synd att de bara går efter högskolepoäng, det är ju som sagt lite dumt.

Är less på att tiden går så saaaaaakta.
Jag är uttråkad:meh:

KL

Skitirriterad på att grannen lagar mat. :arghh: Det doftar ljuuuuvligt och jag har varken lust, kunskap eller ens några råvaror så att jag kan laga mat själv. I stället får jag sitta här och svälta medan grannen äter sin goda mat. Buhu.

Avd. i-landsproblem.

Åh, jag led av samma bekymmer i min förra lägenhet. Varje jävla dag doftade det heeeelt fantastiskt av mat från grannens dörr, och jag ville dö varje gång jag själv kom uppför trappan med typ bacon, pasta och havregryn i matkassen. Ren tortyr faktiskt.

Kl

Sjukt irriterad över att mitt tåg var inställt så att jag fick ta ersättningsbuss och nu när jag kommer fram går det ingen buss hem till mig förrän om 70 min...Gaah! Brukar gå, men känns lite sent för det..

nej men fy! ta en taxi!

Jag gick. Taxi kostade fan 170 spänn och jag har två utmärkta ben :)
Inga onda människor våldförde sig på mig så nu ligger jag i tryggt förvar hemma i mitt bombnedslag till lägenhet :)

kl

Irriterad pa att varldens gulligaste kille som la 2000 javla spann pa ett hotellrum for en natt blev sjuk igar. Sa dar lag jag sjalv och tittade pa Shaun of the Dead och Jarhead. INTE som jag hade tankt mig kvallen... muttermuttermutter.
(men det var ju tur att filmerna var bra)

kl

på att det ska vara så svårt att hitta ett par passande shorts...
antingen är dem perfekta vid midjan, men stramar så in i h-e åt låren att man inte kan sitta ner.

En storlek upp och jag får plats med mig själv x2 vid midjan.

suck.

kl

Riktigt irriterad på att bilderna från hopptävlingen ändå inte blev bra!!:rage: :cry:

kl

Så.

Jag vet att någon kommer att rota fram det här inlägget om fem månader, när jag vägrar gå utanför dörren och är grinig, arg och ledsen 24/7 för att det är snö, halt och kallt, när jag förbannar livet, världen, mänskligheten och att mina föräldrar inte hade den goda smaken att emigrera till typ Sicilien när jag var barn.

Jag vet att någon kommer att peka finger när jag tvingas gå ut i -25 och då, med en dåres envishet, gör det barbent, i 14 centimeter höga klackar, kjol och en ofodrad trenchcoat, eftersom jag faktiskt inte orkar ta på mig vinterkläder och dessutom inte vill se fetare ut.

Jag vet att folk kommer håna mig när jag ligger i en snödriva vid stallet och lipar för att snön gör att jag inte orkar köra skottkärran till dyngstacken.

Jag vet det.
Men jag tänker ändå säga det.

Jag är så jävla irriterad på den här äckliga sommarvärmen och den stekande solen som gör att jag inte vistats ute på fler veckor eftersom det är FÖR VARMT. Så medan alla andra badar, solar, rider, dricker och njuter av solen ligger jag inomhus på soffan hela dagarna. Vilket också är FÖR VARMT.
Ge mig bara kyligare väder, ge mig regn och blåst och svalka. Snäääällaaaaa.

You are not alone. Sommarmånaderna är de värsta. Inte nog med att man får stå ut med en vidrig värme som gör att svetten klibbar på hela kroppen även om man går runt naken - man blir också biten av jordens alla äckliga insekter, maten ruttnar dubbelt så fort och det finns inget gott att äta för allt ätbart utom typ kylskåpskall vattenmelon är FÖR VARMT.

Ge mig vinter.

OCH det går heller inte att sova eftersom det är för ljust och för varmt, man måste byta om (och således tvätta) hela jävla tiden eftersom allt blir svettigt och äckligt, man måste smörja hästarna med salvor vars lukt inte släpper från händerna hur mycket man än tvättar dem, det vimlar av ormar och sniglar och annat äckel och självklart slutar airconditionen på bilen att fungera :rage:

Första delen har jag inget problem med eftersom jag numera sover med sovmask för ögonen och proppar i öronen = ni kan bomba mitt hus och jag kommer ändå sova. Det andra håller jag dock med om.

I övrigt sover jag inte just nu för att jag drack cola på kvällen, vilket uppenbarligen var dumt eftersom jag ska upp om fem timmar. Ger upp tanken att sova och städar lägenheten i stället :p

Höhö, jag dricker cola just nu och ska upp om fem och en halv timme. Det är jag lite irriterad på också.
Och så är jag dessutom irriterad på att folk a) helt plötsligt från ingenstans börjar höra av sig som om vi var nära vänner, fast vi inte pratat på år och dar, och man vet inte vad de egentligen vill eller b) säger "jag ringer imorgon" och sedan går under jorden. SUCK.

KL

Irriterad på att jag kom på NU att jag glömt skicka in svar till Q-park ang mina jävla parkeringsböter (som jag fått på min egen parkeringsplats FML!!). Skulle svarat senast den 15e.

SKJUT MIG NU TACK???? Jag har inte råd att betala 1500:- i böter för min egen parkeringsplats, och jag har absolut ingen lust att hamna hos inkasso heller för den delen :cry:

Vet i alla fall vart jag ska ringa i morgon...

BAAAAH SÅNT HÄR SKA MAN INTE KOMMA PÅ KVART ÖVER FYRA PÅ MORGONEN TVÅ DAGAR EFTER SISTA DATUMET :rage:

Tillägg: :banghead::banghead::banghead:

kl

Känns på något vis "bra" att det inte är bara jag som spenderar fina sommardagar på soffan (hej vidriga äckliga ångest). Denna veckan suger. Ska snart ut med sopor och skit och boka tvättid, och det blir andra gången jag hittar utanför dörren idag. Värdelöst. Skärpning till helgen, på fredag, ska komma ut och ska för det andra gå upp till berget och bada nästa vecka, det är ett måste... BLAH! Om det nu blir av... det är varmt, kladdigt, svettigt och jag är sugen på glass... och godis... bah!

+ LindgrenV

Mitt bidrag i diskussionen är:
VARMT!!!!!!

Mvh har utfört allt liggande på golvet idag.

Där jag befinner mig är det apkallt :meh:

KL
Jag är minst sagt irriterad på att min bil redan kostat mig 4000 och gick ändå inte igenom besiktningen, verkar som att det är fel på katalysatorn och då blir det ännu dyrare :(

KL

Irriterad på att jag inte bara packar klart så jag kan gå och lägga mig... Suck :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 943
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 972
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama