Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att jag inte fått nått gjort! Har bara duschat och satt i gång en tvättmaskin! Måste packa osv osv osv!!!!

Irriterad på att jag vill åka bort, men har ingenstans att åka samt det jag inte har några pengar.

Att kvinnor alldeles för ofta framställs som totalt tomma i huvudena på filmer. Är nu 51 minuter in på den nya filmen Black Rock. Kvinnorna har lyckats bete sig som idioter så många gånger att jag tappat räkningen.

Tacka vet jag filmer som Death Proof där kvinnors handlingskraft och ilska känns mer realistisk.

kl

Jag är irriterad på H&M just nu! Att min beställning som jag skickade förra torsdagen inte skickades från dem förrän idag!! Trots att de skickade mail om att de packade den för en vecka sen. Snark.

Sen är jag irriterad på ett par byxor från Vila! Brukar alltid ha strl M i dem, de brukar sitta riktigt tight till en början men eftersom de går ut sig så fruktansvärt blir de för stora om jag tar L. Men dessa går inte ut sig så jag ser ut som en liten gödgris!! Grr.

kl
Igår bad jag min sambo handla, eftersom jag jobbade natt. Han hann inte. Nu när jag skulle åka och handla själv, och tänkte att det vore trevligt med rena kläder, så hittade jag en stor, blöt tvätthög i soffan. Tvätten skulle han hänga igår. Letar fram andra kläder, och ska äntligen komma iväg. Kör 500 m, så lossnar avgasröret och ljuddämparen. Som sambon, trots att jag har sagt att jag gärna lämnar in den, har insisterat på att laga själv. Är ungefär en millimeter ifrån att sova på annan ort ikväll.

*kl*

Jag är mindre glad på sambon, som bjöd hit folk utan att fråga mig. Gah!
Jag ska upp tidigt i morgon, packa, fixa och sen köra tretusenomvägar till Kalmar. => 45 mil. Jag måste lämnat hemmet senast kl 14 i morgon, blir lagom kul om dom ska supa här.. :( Dagen efter ska jag upp omänskligt tidigt.. Dessutom är flesta av dom allmänt dryga.. (JAG ORKAR INTE MED ANDRA ORD!)

Allmänna tips vad jag kan göra i min ensamhet typ? :cautious:
Jag funderar på att köra en runda och typ tvätta bilen! :meh:

kl

Irriterad på att jag tappat intresset för någon för att jag stör mig på hans skriftspråk. Undrar varför jag alltid är singel.

kl

Irriterad på att det tydligen var helt jävla omöjligt att köra två mil extra och köpa Cola och bröd åt mig, för det känns SÅ jävla mycket bättre att behöva gå ut till landsvägen och lifta efter att ha haft migrän i två dagar och inte ha druckit på samma tid. Tack för att jag passade kattjävlarna och får så himla mycket tillbaka.

Och inte en jävel stannar. Herregud jag är en ensam välklädd ung tjej med en kroppsbyggnad som antyder samma styrka som en padda, det är inte direkt så att jag står här med en heroinspruta i armvecket och utgör ett hot à la någon som tänker våldta och strypa föraren. Fan helvetes cp:n.

Irriterad på att jag mår bajs, trött och bakis, håller i sig denna söndag, suck!

Är riktigt irriterad på falska och genom ruttna så kallade "vänner"

kl

Irriterad på dessa jääävla flugor som flyger runt datorn och ska para sig i mitt hår!!!:rage:

KL

:nailbiting::nailbiting::nailbiting::banghead: :cautious::arghh::rage::wtf::cry:

Är ungefär min känsla just nu, då mitt undermedvetna säger att jag är ratad av McDreamy.

Men :(
Vad har hänt?

Jag är så irriterad och less på allt och alla.
Stora sonen har jag lust och gå hem med till pappan på obestämd framtid :banghead: alla jävla insekter som ska surra runt huvudet på mig hela tiden, alla dryga störda jävlar som ska förstöra andras liv hela tiden.
Ska gå och spy på hela mänskligheten :meh:

:( ska du ta dig iväg och handla nu?! finns ingen buss?

Nej, den sista gick väl vid typ 18. Alla fördelar med att bo på landet...
wink.gif
Men det stannade en rar kille efter ett tag så jag kom iväg till sist!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama