Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Hahaha, börjar nästan tro att vi kan ha samma granne :p

Och annars kan jag bara säga
:yuck::yuck::yuck::yuck::yuck::yuck:

*Att min inneboende inte svarade när jag knackade på så att jag missade en visning av lägenheten
*Att min granne skakade av något täcke från fönstret så det yrde in damm mm genom mitt öppna fönster :mad: och in på min säng som står precis under.
*Att det alltid är krångel med universitet.

Kl

På att det regnar som fan och jag hade planerat konditionsträning med hästen. Vill inte bli dränkt.

kl

Jag är irriterad för att jag inte har något vettigt att göra idag och är rastlös. Tiden segar sig framåt. Tick tack...

Kl.
På att jag mitt dumma nöt råkade tina upp grillköttet för möe i micron.... Hoppas på att marianaden ska hinna sugas in så mkt som möjligt.

KL

Just nu är jag irriterad på att min mobil hänger sig hela tiden! :banghead:

kl
Så jäkla irriterad på en av mina kompisar som aldrig nånsin kan bestämma något. Jag vill fara på Bråvalla-festivalen om tre helger, jag har fixatr biljett för länge sen och frågade för ett tag sedan om min kompis vill åka ner hit till mig och så drar vi till Norrköping tillsammans. Har fortfarande inte fått något svar. fattar hon att man kanske måste boka boende och sånt och helst inte timmen innan man åker dit?! Men men, det har varit så i 20 år och kommer vara så minst lika länge

kl

På folk . Som skriver ... så här !

Jag har suttit och försökt chatta med en på FB ett tag och det går bara inte, jag flippar på att se de där jävla felplacerade mellanslagen och den obegripliga interpunktionen. Döööööööö.

Grammar_Nazi_Icon_Text.svg

kl

Jag är irriterad på att jag har tenta på tisdag morgon och jag kan på tok för lite just nu :(

Vad jobbigt det kan vara med folk som är sådär! Jag har också en kompis med samma tendenser. Jag vill gärna ha lite framförhållning istället!

kl
Jag är irriterad på att jag nu har ont i min höft, istället för det knä som jag brukar ha ont i. Jag som var så otroligt glad över att knät inte har krånglat på ett tag! Nu kan jag inte springa på grund av höften istället. :arghh:

kl

På att jag och sambon bestämde i måndags att gå å äta lunchbuffé idag då jag ändå är ledig hela dagen, eller ja 24 timmar iallafall börjar jobba ikväll igen, men de glömde han bort och lovade sin mamma att han skulle äta middag där så då dög inte lunchbuffé och kändes drygt att åka dit och äta själv....

:rofl: :rofl: :rofl:

Wäääh wääh WÄÄÄÄÄH! :mad: :cry:

WÄÄÄH WÄH WÄÄÄÄHH ALLT!!!! WÄH!

...........människor
...well
.män

Åtminstone en av dem.
WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH :banghead:

kl

Mensvärk. MENSVÄRK. MENSVÄÄÄÄÄRRRRRRRKKKKKKK.

Wääääääääääääääääh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 927
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama