Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Haha +1 på den :p Jag fattar inte hur de orkar! Det är ju apjobbigt att skriva dem!

+ Kethets

Vad för något? Känner att jag missat något här haha.

hashtags, som exempel:

#hot#girl#young#swede#me#summer#sun#sunnyoutside#fit#fitspo#2013#best#awesome#fab#insta#instagirl

Jag var jätteanti hashtags i början, men är de relevanta och inte överdrivna tycker jag att de är bra!

Jahaaaa! Jag trodde de syftade på att folk numrerade sina bilder och bara eh, jaha, varför skulle man göra det och varför skulle det vara jobbigt att skriva, haha.

Men äsch, det är väl inte jobbigt att skriva dem, jag skriver långt fler taggar på var och en av mina bilder på Flickr och deviantArt än så. När folk använder taggar på Facebook, däremot, och jag skiter i om det är en eller tio...

Kl
Har inte kunnat sova ordentligt på ett tag nu. Inatt har man vridit & vänt sig ett par tusen ggr typ. Bränt mig på höger axel och fått sjuttioelva myggbett som allihop torterar mig ;)

kl
Är irriterad på att det gick dåligt på LiAn idag. Och som en följd är jag irriterad på mig själv för att jag låter det störa mig, för det är fasen sjätte gången jag kör bara. Ingen fara på taket liksom.

Skönt att jag inte är ensam:p

Fattar inte grejen, speciellt inte då det är två snarlika #

kl

Sj :mad:

Jag är sugen på kaffe med mjölk. Men gissa vad, vi har ingen mjölk hemma!
Äsch tänkte jag, jag tar grädde. Kloffs sa det! Grädden var en klump..
Och gissa vad igen? Kylelementet i kylskåpet går på halvfart, det är inte kallt i skåpet. Och hyresvärden "ska titta på det", frågan är när....

Håller med, i alla fall när de är totalt irrelevanta. En bekant brukar skriva typ #såååsköntisolen eller #villintejobbatillnioidag, jag menar vad gör det för nytta? Grejen med hashtags är väl ändå att folk ska kunna söka och hitta bilder med samma tema? Eller så har jag fattat fel :D "Normala" hashtags har jag ingenting emot. :)

kl

På att Depeche Mode kommer till Sverige ändå och att absolut ingen kan/vill följa med, ergo, jag lär inte heller gå. PALLA OFFENTLIGGÖRA EN KONSERT TRE VECKOR INNAN DEN ÄGER RUM, var det för svårt att göra som alla andra band och bara boka in den om typ ett halvår eller så? Jävla nissar.

Jag har varit med om band som ställt in konserter på lika kort datum:meh:
Biljetterna till paris var redan bokade så blev några bra dagar ändå men 17 vad arg jag var

Usch vad segt. Och ja, jag med, men jag tycker det är värre att släppa en konsert med så kort varsel. Priset tog dock det band som bara "vi spelar i Sverige imorgon, surprise!". Då hade jag ännu lättare att hålla mig för skratt.

Stör mig på att man inte kan se amerikanska top model på nätet utan bara svenska

kl

På att jag bränt mig jättefint på armarna idag ... och så har jag en student att gå på imorgon. Bra timing! Att man aldrig lär sig... :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 926
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama