Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Just nu är jag irriterad på att jag är trött, jättetrött, snart dags för mer kaffe tror jag. Irriterad på att jag åt godis och kakor i mängder igår när jag skött mig så bra att bara äta godis på helgen och då EN av helgens dagar om ens det. ILLA när det kommer till samvetet idag! Skärpning! :)

kl

Irriterad på att jag och min självdisciplin inte fungerar ihop. Jag har satt köpstopp på onödiga grejer pga. lån på 20 000 som jag vill betala tillbaka snarast möjligt. Har på två dagar redan hunnit köpa skor och kläder för 1500:- och slog nu medvetet sönder min enda PS3-kontroll, så nu får jag väl köpa en ny för säkert tjugonde gången. Suck. Jaja, ställa in festivaler/konserter och vara ekonomisk i sommar är alltså planen nu.

Edit: Konstaterar att jag nu lagt ut uppskattningsvis 6000:- på handkontroller på ett och ett halvt år. Haha mitt liv jag oooooorkar inte.

Senast ändrad:

*KL*

Jag är irriterad på samhällets normer och att de sätter spöken i huvudet på mig. Jag VET ju att det inte stämmer att killar inte har några känslor, bara "visar känslor" för att få ngt osv, ändå dyker dessa tankar upp. Varför kan jag inte bara njuta!?!!?!?!?!?? ÅH. Slå mig. Hårt. Med en stekpanna. I huvudet. Tack.

KL

Grymt irriterad på att mina spänningar i rygg och nacke verkar komma tillbaka igen. Var hos massören i måndags för tusan, det blev mycket bättre då men nu verkar det vara på väg tillbaka igen. :cautious:

kl

Jag är irriterad på det som ömmar i min mun. Fastnade någon matbit i mellan tand och tandkött, fick bort det men det gör ont efter det.

Är även irriterad på min störda sömnrytm. Vill få sova inatt!

*kl*

- På att jag är rädd för morgondagen. Arbetet vi ska göra i morgon känns inte riktigt okej... Men jag behöver pengarna..
- På att sambon inte bara kan komma hem, så vi kan åka och hämta min bil. Jag behöver den för att komma till jobb i morgon.. Bilen står liksom på en kompis verkstad 8 mil härifrån..
- Ångest.
- På att jag inte vågar anmäla mig till en adhd-utredning.. "Vi har inga psyk.problem i vår familj" hänger hårt över mina axlar. Och troligen behöver jag ha mor med mig för dom måste göra en intervju om min barndom. Mor kommer garanterat inte säga "hur jag egentligen var" "hur jag är"..

*går och hämtar en spade* Dags att gräva sig en grop.

Vad är det för jobb? (Är nyfiken, men du behöver absolut inte svara om du inte vill! :) )

Ang. adhd-utredningen så fattar jag det är jobbigt. Men ang. din mamma så tror jag att psyk har stött på det problemet förrut, så jag tror inte du behöver oroa dig.

Styrkekram!

*KL*

Jag är irriterad på att jag överanalyserar och oroar mig för icke-problem. Varför kan jag inte bara vara lycklig nu när det går så bra?!!

kl

Irriterad på att jag har gått och stukat foten rätt ordentligt. Gör svinont även när jag inte ens använder foten!:banghead:

Irriterad på att det har borrats i väggarna sen klockan 8 imorse. Och på att jag är sjuk. Orkar inteee.

Jag är irriterad på att de bränner bilar och har sig i hela jäkla stan. Nu verkar det iaf vara lugnt här i området, men vadfan, kan de inte bara sluta :(

kl

På att jag är förkyld.
Det hade varit fint att inte bli förkyld när det är +22 och sol om dagarna och det hade varit fint att någon jävla gång få vara frisk. Influensa x tusen gånger och lunginflammation och luftvägskatarr och förkylningar x en miljard gånger på ett år, det är fan inte okej.

kl

Jag är irriterad på att mina lymfkörtlar på ena sidan om halsen är så stora och gör ASONT!:cry:

Krya på dig.
Halsont är hemskt ju

Stör mig på att jag glömde köpa tuggummi förut och att jag har huvudvärk

Tack! dock har jag inte ont i halsen som så. Utan det är själva lymfkörtlarna som smärtar som faaaaaan!:cry: Kan inte vrida på huvudet!

kl

På att "någon" tydligen pratat skit om mig på orten och farit med rena lögner, så nu får jag inte ens komma och titta på en stallplats jag skulle ha kollat på i helgen. Vad fan är det med vuxna människor, långsinthet och hämndbegär och, tja, att bara kunna bete sig som folk? Blir så extremt äckligt jävla less.

Senast ändrad:

Sådant suger, speciellt när folk väljer rakt av att tro på lögnerna istället för att ta reda på fakta.

Jag är så less på att jag har så satans ont i nacken igen.
Massören fick bort det förut men nu är det tillbaka igen.
Och nackont är lika med huvudvärk. Suck får boka en ny tid.

Ja, jag förstår ingenting. I det här fallet ska jag tydligen precis nu ha pratat skit om någon på ett socialt medium där jag inte ens är medlem. Det var ju jättekul att få höra som skäl till att jag plötsligt inte längre är välkommen. Vad sjutton får man ut av att medvetet förstöra för andra så? Hur kan man som en vuxen människa sjunka till sådana nivåer?
confused.gif

Men det är väl bara att fortsätta leta då. Fy fan.

Man upphör aldrig att förvånas av hur lågt folk kan sjunka.
En rätt skrämmande tanke egentligen.

Är irriterad på ett visst företag som inte förstår vad det innebär när man säger upp ett avtal. Inte ens när man till slut, med lite finare ord, ber dem fara. :banghead:

Ja, jag överväger snart att byta medlemsnamn till Cyniker...

Angående avtal hade jag just den dusten med ett försäkringsbolag på F. Krävde mer tid och energi än det borde ha gjort. Hoppas det löser sig så smidigt som möjligt för dig.

kl

På att jag åt sushi för typ fyra timmar sedan och nu har en sådan sinnessjuk magvärk som bara blir värre och värre och dessutom mår illa. Det känns fan inte bra, i dubbel mening.

kl

Är sjukt irriterad på mig själv och mitt sjuka beteende kring mat. Hatar min sjuka hjärna :banghead: :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 969
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits