Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Jag är irriterad på att jag var in i ett gäng affärer idag och i ungefär 80% av dem var det en tjej i kassan. Och i ungefär 100% av de affärerna var bruden i kassan dryg, grinig, otrevlig, bitchig och/eller ointresserad av sitt jobb. Ska det vara såå himla svårt att vara lite trevlig iallafall? :mad: Jag får nåt fel på alla tjuriga och otrevliga affärsbiträden!

Sådant är verkligen irriterande.

Stör mig på att kartan i mitt spel inte går att få fram.
När jag sedan försöker vara lite smart och kolla på youtube, så hänger det sig så det inte går och se där heller. Suck.

Irriterad på att jag var tvungen att ta atarax igår och således lär vara en zombie/sova hela dagen. När jag verkligen behöver få saker gjorda.
Irriterad(fel ord) på att jag mår som jag gör.
På att jag inte kan eller vet hur jag kan göra mer för människorna jag bryr mig om.

Hörde första ölburken öppnas i köket. För en halvtimme sedan. En söndag.
Å andra sidan, det är söndag! Så förhoppningsvis spenderar mors idiotäckelhelvete till exkarl dagen i sovrummet.

kl

Irriterad på att jag inte har något att kolla på när jag ska lägga mig i badet senare, tänkte slänga igång en film på datorn men känner jag att jag har något att kolla på? nix.

KL

1. På folk som inleder en konversation och frågar saker utan att ha tid att lyssna på svaret. Ska du prata med mig så gör det när du har tid och lust; allt annat blir bara konstigt och awkward för både dig och mig.

2. På folk som envisas med att ringa för att meddela/prata om viktiga saker medan de sitter i bilen och kör - och sedan har mage att bli irriterade när man inte hör allt. Det är jättesvårt att uppfatta alla ord och detaljer när man har en halv motorväg brusandes i örat, faktiskt.

kl

Irriterad på att jag var så trött i morse! Kunde inte sluta snooza! Ställde klockan på halv 8 och vaknade kl 10:angel:

Irriterad på mig själv för att jag körde lite för fort häromveckan och fick en fortkörningsböter för det. Jag brukar alltid hålla hastigheten, men jag körde en bil jag inte brukar köra som är mycket piggare än den jag oftast kör, så jag körde visst några få km för fort på en sträcka. Och blev såklart fotad :crazy::o Oerhört dumt av mig!

Irriterad på mamma som är så satans negativ hela tiden!
Offerkoftan är på 24/7 verkligen, nu senast hävdade hon att bankerna nekar folk lån enbart för att jävlas med folk. för att bankerna inte vill att folk ska kunna sälja och inte vill ha in fler lån. :meh:
Det är ju inte alls så att banken nekar lån eftersom mamma och styvfar redan har lån som de knappt kan betala. Nej nej, de jäklas bara :meh: Suck.

Hon tycks ha utsett mig till hennes personliga klagomur, varje gång man pratar med människan så öser hon ur sig allt negativt hon kommit på den dan.
Vad gör man åt en sådan människa? Börjar bli vansinnigt less på det här nu

kl

Jag är irriterad och stressad över att jag känner mig sjuk och hängig. Riktigt dålig tajming att bli sjuk just nu då jag har galet mycket att göra på jobb, men har verkligen ingen energi och ork att ta tag i saker, blä! :(

kl

Jag är sjukt irriterad på min syster!
Dummare människa får man leta efter..

Här har jag fixat ledigt inför våran kretaresa i sommar men hon då? Nej, självklart inte.

Hoppas hon löser det för annars så får jag antingen åka själv eller åka med någon random person jag får ragga upp någonstans för jag känner inte en kotte.

Fixar hon inte detta lär mitt huvud koka av ilska!

kl

På att jag tyckte att det var en lysande idé att spela online nu när jag mådde lite bra igen. Efter fem minuter flög kontrollen i golvet och tårarna sprutade hysteriskt och nu vill jag bara lägga mig under täcket och dö av hopplöshet igen. Bra. Fint. Underbart.

Mer Triazolam? Mer Triazolam.

kl

Att det regnar. Jag hade tänkt vara duktig och ta mig iväg till gymmet nu på förmiddagen men den motivationen tröt direkt när jag hörde regndropparna slå mot fönsterrutan... :( Hade jag haft tillgång till cykeln så hade det känts lite lättare att ta mig iväg men nu är nyckeln borttappad och jag är inte alls sugen på en promenad.

kl

Irriterad på att jag verkligen inte orkar ta tag i någonting, inte ens något så litet som att gå till tvättstugan.
Mitt gamla jag hade satt igång med vilket-projekt-det-än-vore i samma sekund som idén föddes (och sedan hade jag stressat med sagda projekt ända tills jag gått in i någon sorts vägg och blivit handfallen istället, men ändå, det hade varit bättre att i alla fall komma sig för något), och nu orkar jag typ... vakna, ge mina djur mat, ta en ny sömntablett och sova vidare.

Jag behöver ork och glädjeämnen, men var fan hittar man dem.

kl
Jag är less på att livet inte flyter just nu. Jag sover konstigt och missar möten, hinner inte saker, orkar inte osv...

kl

Just nu är jag lite irriterad på mig själv för att jag inte började plugga tidigare, men jag har fortfarande 8 dagar på mig iaf, så heja mig!

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 969
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits