Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
Perfekta tråden just nu! Jag är irriterad för att jag är hungrig vilket resulterar i följande:
Hemmet förfaller för jag har inte tid att städa (min 3 veckorsbebis är konstaaaaant hungrig, när hon somnar och jag reser mig för att göra nåt vaknar hon = vill ha tutte och somnar strax efter -> samma procedur igen). Nu är sambon hemma vilket borde göra att det är lättare. Dottern skriker så hon blir blå när han håller henne och håller han inte henne spelar han dator.
Tvättkorgen har inte gått att stänga på en månad för jag hinner inte tvätta ikapp.
Klyftpotatisen står i ugnen som jag var tvungen att sätta på paus för sambon spelar dator och dottern blir ledsen när jag reser mig
hon är inte riktigt gammal nog för att förstå det där med blodsocker och att man måste äta mat för att kunna tillverka mjölk.
Bilen har FORTFARANDE inte fått på sig sommardäck (kör dubbfritt nu) för 1: jag måste ha ner dem från vinden vilket mitt kejsarsnitt lär avsky och 2: jag hinner inte och när jag väl hinner så sover jag.
Bilen skulle behöva städas och tvättas för den är rejäääält skitig både invändigt och utvändigt nu men återigen: hinner inte
Nåja, med lite mat i magen kanske jag blir mindre bitter men nu ska jag nog sparka på karlskrället så han hjälper till! Såhär kan vi inte ha det.
Tips: skäm aldrig bort era partners med att axla det tyngsta vad gäller hushållsarbete! Det har ni igen när ni behöver deras hjälp.
/DS som snart tar in på hotell!