Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
Det går inte via bankdosa, så vitt jag vet. Men äsch, jag har varit typ två veckor sen med den tidigare utan att få straffavgift, så jag hoppas att de är chill med det den här gången med.
kl
Irriterad på att jag är så missnöjd med mitt liv. Jag vill ha en snygg, intelligent, välutbildad, trogen pojkvän att ha ett liv ihop med. Precis så självständig är jag, men vad fan. (Sedan vet jag inte varför jag skulle kunna ställa sådana krav när jag själv är ful, korkad, lågutbildad och mindre bra på att vara trogen, men hyckleri är det nya svarta!)
Är även irriterad på att folk i min omgivning inte tar mig på allvar när jag säger något om min kunskapsnivå. "Jag är ingen bra ryttare, så jag vill ha en läromästare att träna på". "Nääää du är mycket bättre än du tror och du kan visst". Håll KÄFTEN. Jag tror att hela skälet till att jag aldrig lär mig något och bara står och stampar och har mått dåligt av prestationsångest sedan typ 13 års ålder, är att alla har så förbannat höga förväntningar på mig och sätter ribban mycket högre än jag klarar, för "du kan mer än du tror". Nej. När jag säger att jag inte vet hur jag ska göra för att rida en häst i form, då menar jag det. När jag säger att jag inte har en aning om hur det känns när en häst arbetar med ryggen, då menar jag det. När jag säger att jag inte vet hur jag känner att min sits är bra eller inte, då menar jag det. Sluta förminska min upplevelse för helvete och HJÄLP MIG.
Är slutligen irriterad på att alla hotell i Fredrikstad är pissdyra. Men visst, 5000:- + öl och mat för en ynka konsert är HELT OKEJ.
Ursäkta medan jag går och gråter och hoppas att saker känns bättre sedan.