Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Varmt, men inte SÅ varmt. Somnade två timmar i solen och så illa som det blev borde det inte blivit. Inne på andra hudlagret som fjällar i ansiktet nu, ska bli spännande att se hur många fler det blir, eheh.

Stormkast, bepanthen och kyla ner. Är bättre på bepanthenen än att kyla, men jävlar vad bra den är. Har AfterSun med aloe vera också, men den svider för mycket i ansiktet haha.

Mirre skrev:
Stormkast: Låter jobbigt det där.

Egentligen är det nog en ren skitsak (eller well, jag försöker hoppas på det), men tja, det är väl sådana som tenderar att sätta sig som hårdast.

Hoppas du blir bra i halsen. Sådan där jobbig halsont är IMO verkligen något av det jobbigaste i mild åkommeväg.

kl

Är irriterad på min återkommande huvudvärk. När fan ska det gå över egentligen?
Inte orkar jag gå till någon läkare heller. Lite akupunktur och lite starkare ipren hjälper liksom inte.. Vill ha något som faktiskt funkar. Så orka.

Hoppas du finner någon lösning på det alla fall.
Ja fy fan, halsont är tortyr. Inte går skiten över heller, fast idag kan jag ju prata alla fall. Sväljer däremot taggtråd.

Matmissbrukaren: Fy vad jobbigt, hemskt med huvudvärk

Min dator :cautious:
Internet laggar som bara den hela tiden, jättekul när man spelar..
Försöker lyssna på musik på youtube men det går inte direkt bra det heller.
Shift piper så fort man kommer åt. Blö

Dessutom har jag fortfarande vidrigt ont i min hals (ja jag vet att gnäller mycket om det nu :p )
Får fasen bli vc på måndag om det inte har gett sig innan dess

*KL*

Min egen klumpighet. Och att jag irriterar mig så mycket på min egen klumpighet som inte är så jäkla farlig.

Blev idag inbjuden till en grej av person A. Jag uppfattade inte att detta var ngt bara en viss grupp människor skulle göra. Så när jag pratade med person B (som är väldigt nära vän med person A) nu på kvällen så frågade jag om hen skulle på den här grejen, då jag antog att person A hade bjudit in person B. Person B säger att "nej, det visste hen inte ens om" och då var ju det enda naturliga att bjuda in person B. När jag sedan säger detta till person C (som håller i denna grej) blir person B jätteförvånad att person B ska komma eftersom person B inte ingår i den här gruppen. . . Ja, men jag förklarade att jag hade "försagt mig" och person C försäkrade mig om att det inte var någon fara, hen blev bara förvånad. JA MEN SLÄPP DET DÅ LILLAGOAJAG. Nej, då ska jag älta detta och tycka det var jobbigt att jag bjöd in "fel" person osv. Herregud, DET VAR JU INGEN FARA SKEDD.

Skjut mig någon.

KL
på att jag har en liten tuss hår som aldrig växer, den är några centimeter lång och vägrar lägga sig så den står i princip alltid upp. Väldigt synligt då den sitter vid just vid pannan. Hej, hej Stig-Helmer!

kl

På att yr.no's definition av 0,1 mm regn uppenbarligen är fett jävla SPÖREGN som pågår i fler timmar.
Och på att jag inte äger en enda (stall)jacka som är ens lite vattentät. Särskilt idag, när jag ska gå från bussen till stallet i 15 minuter 0 rida häst till tränare 20 minuter bort + stå och titta på träning i en timme + rida hem igen + gå till bussen igen. SPÖREGN. Varföööörrrrrrrr.

Kul... eller inte.:crazy:

kl

Jag är STÖÖRT irriterad på att jag har vänt mitt liv uppochner och uteslutit vissa saker för att ta nya chanser och DÅ får jag det erbjudande som jag väntade på för 3 veckor sen!!

Nä, det var ju mindre... fint. Tar gärna en korrekt väderleksrapport nästa gång så jag kan planera lite bättre, mutter morr.

Irriterad på att jag är totalt socialt inkompetent när det kommer till att 1) fatta när män raggar och 2) när jag väl fattar inte vet hur jag ska bete mig. Senast i raden är min stackars PS3-bekanta som i tio minuter hittade om att han skulle vara i krokarna (20 mil bort) om ett par dagar och gärna kunde köra förbi min ort så vi kunde säga hej, och jag bara "haha mm kul skämt". Dessförinnan hade han även gett mig en komplimang för mina bilder på FB, och min reaktion var "gud vad snällt". Sedan frågade han om jag var singel och då, DÅ trillade polletten ned. Och min respons blev "eh alltså typ ja, hur så? *panik*".

Jag undrar varför jag är singel.

kl

På att yr.no's definition av 0,1 mm regn uppenbarligen är fett jävla SPÖREGN som pågår i fler timmar.
Och på att jag inte äger en enda (stall)jacka som är ens lite vattentät. Särskilt idag, när jag ska gå från bussen till stallet i 15 minuter 0 rida häst till tränare 20 minuter bort + stå och titta på träning i en timme + rida hem igen + gå till bussen igen. SPÖREGN. Varföööörrrrrrrr.

Här öser det ner med, trots att det bara ska komma 0,1mm.

kl

På att en kommentar kan göra så mycket... minding my own business på jobbet, och så får jag frågan från en besökare "äter du bara nötter och frön?"
Jag står frågande, vad menar han? Så repeterar han frågan igen till mig. Jag svarar "ehh.. nej..?"

"Du är ju smal som en pinne!"

Får flashbacks till skolåren och kämpar med gråten i halsen, +att jag tyckte jag inte är så smal ändå, med tanke på vad jag har varit.

Tackar för den, skitgubbe.

Men det är väl själva fan att folk alltid ska kommentera andras utseende. :mad: försök glömma det rikspuckot.

Kl
På att jag var 3% ifrån vg på provet idag, på att Hallsberg är ett jäkla blåshål, på att jag fick betala dyrt för att boka om min tågbiljett, på att det bara är hos just den personen i personalen det blir dyrt av någon anledning. Och så är tåget sent.

kl

Folk som ringer på annonser fast man uttryckligen ber dem svara på mail eller PM. Och när jag SMS:ar dem som ringt, då ringer de upp. Ta hinten och fatta att det kanske finns ett eller annat skäl till att jag inte vill prata i telefon, era respektlösa, icke läskunniga små ormar.

/ Mvh telefonfobi.

Och att det på lördagar tydligen inte går att komma till Arlanda innan klockan 12. Vad är det för skit?

Förutom just 21a juni då, så finns det nästan alltid sovplats här! (:

Haha men det är ju just 21-22 som jag behöver flyga och SJ bara "nä". Bu.
Och nu är jag irriterad på att det för bara ett par dagar sedan fanns flygbiljetter t/r till New York för typ 4000 på just det datumet jag hade velat ha dem. Nu kostar de 8000. Jag orkar fan inte.

Har du testat att rensa cookies och söka igen? Om man sökt biljetter på samma sida flera gånger så kan det ibland hjälpa en att sänka priset.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama