Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Vad var det för något du skulle köpa om man får fråga? Sitter nämligen själv och letar på blocket. Jag kollar hästprylar.

kl

Köpte en bok. Behövde den snabbt så jag betalade direkt till personens konto så de kunde skicka den snabbt. Jag fick aldrig boken, mailade personen som svarade att de blandat ihop min adress med en annan och sålt boken till nån annan. Jag skulle få tillbaka pengarna men det var en vecka sen. Mailade igår och idag, inget svar....

Ja! Jag blir mest irriterad på mig själv att jag inte använde internetgirot tex....

Sådär har jag det också. Trots att min vän säger att hon har BARN OCH SAMBO så är killarna över henne bara för att hon är så söt, smal och har stora bröst. Jättebra för självförtroendet, verkligen. Och det är inte bara henne, jag är fulare än alla mina tjejkompisar.
Man kan ju säga att det finns en anledning till att jag hellre går ut med killar. :angel:

Exakt samma här. Jag minns för övrigt en gång när en kille kom fram och raggade på min bästa kompis, och när han efter upprepade försök inte fick napp där vände han sig till mig och sa "men du då?". Tack.
smirk.gif

Och ja, prisa vad man nu tror på eller inte tror på för killkompisar!

kl

Irriterad på att det åskar så att det skallrar i rutorna. Jaaaag är faktiskt upptagen och har inte tid att dra ur något internet eller någon dator. Jag måste faktiskt... kolla fler memes. För det är jätteviktigt. + irriterad på att min sadel inte kommit så att jag inte kunde rida ihop med en av vännerna idag. Barbacka på fröken som jag nästan åkte av två gånger med sadel förra veckan känns inte som en fantastisk idé, särskilt inte nu när det åskar.

Jag är irriterad på min (hästens :p) medryttare som aldrig håller sin del av avtalet :mad: Hade jag vetat att det skulle bli mer jobb för mig att skaffa medryttare hade jag aldrig gjort det...

kl

Jag är irriterad på att jag har råkat byta min ringsignal till "Sherwoodskogen" och hela tiden glömmer bort att byta tillbaka :p

Irriterad på att det åskar så att det skallrar i rutorna.

Men :love:! Åh, vad härligt med åskväder! Nu längtar jag hem!;)

För övrigt, jag antar att det inte hjälper, men jag instämmer med de andra som tycker du är snygg! Jag kände mig litegrann som ett sunk-troll i jämförelse med dig när vi sågs den där stunden på P&L i somras ju^^ Haha.

//r

kl

Jag är irriterad på att min facebook vän inte låter mig ha egna åsikter när hen själv skriver att Sverige är ett fritt land och att man ska få ha egna åsikter osv.. Jag orkar inte med konflikter, aldrig orkat med och hoppas jag aldrig kommer orka med i framtiden >_<

kl

Irriterad på att jag mår dåligt, både för att jag är sjuk och för att jag är ledsen.
Jag.orkar.inte.mer. :(

Gaaah!
Sitter sisådär 30 mil hemifrån, ska ut och gå i vattendrag imorgon och gissa vad?!
Jag har glömt stövlarna hemma och har brutal mensvärk (och gissa vad jag mer glömde hemma....).
Kommer bli en så skojsig dag imorgon..

Jobbigt :/

Irriterad på att jag först blir dyngförkyld, sedan när man tror att det är bättre så blir man sjuk igen och får bihålehåleinflammation istället. Aj. Väldigt mycket aj. :meh:

kl

Irriterad på att jag försov mig och vaknade plötsligt och stressad, så nu har jag gått med hjärtklappning och tryck över bröstet i en timme och lär få göra det den resterande dagen. Hurra.

OCH HALLÅ FOLK, NI KAN INTE STREJKA NÄR JAG VÄNTAR PÅ MIN SADEL SOM SKA KOMMA MED DHL! Det här är fan inte okej.

kl

Jävligt irriterad påatt jag sitter och grinar som ett spädbarn för att tyskarna ska vara så jävla komplicerade! Just när jag trodde att det fanns hopp så sparkar dem ner mig igen! Jag orkar inte mer!:cry:!!!!!!!!!!!

KL

En unge står och dunkar en sopkvast mot ett tak på ett leksakshus precis utanför mitt fönster. Det låter som fan. Hade inte brytt mig om det varit en annan dag, men just idag har jag huvudvärk och är sjuk och gnällig (läs: Tycker fett synd om mig själv) och känner bara; SHUT THE FUCK UP och låt mig va! :rage:

kl

Irriterad på att man visst bara kunde se en film på en hemsida en gång, sen togs den bort... hade velat se den en gång till... Bröööööl.

//r

Irriterad på att folk inte bara kan släppa saker och ting och sluta tjata om det.
Jag har inte bett om att vara någons klagomur, så var så förbannade snäll och sluta ring och låt mig vara. Eftersom denna person som till råga på allt är min kära mor, bara ringer för att spy galla över hur eländigt allt är och påminna mig om saker som jag försöker glömma bort. Gaaaah! :arghh:

kl

På folk i MW3. Mina grannar 60+ måste undra varför jag i snart 30 minuter vrålat vältaliga, civiliserade ting såsom fittunge, sprutluder, horbarn och andra förolämpningar alla 24-åringar vanligtvis brukar.
angel.gif

Dessutom sprack min nya fina röda PS3-kontroll pga. så hård smäll i golvet att den studsade upp på väggen. Buhu.

...och sekunden senare hakar snygga, überfeminina kvinnliga vännen på med ett "you, sir, are a FUCKING CUNT, you DICKHEAD". Synd att inte de killar som tycker att det är så sött och hett med tjejer som spelar TV-spel hör oss nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama