Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag tycker någonstans att det är jätteroligt att personen ifråga ständigt återvänder hit, trots att h*n blir avstängd gång på gång. Det känns liksom mer som någon människa som har någon sjuk fetisch för att läsa om kiss än vad det känns som ett troll (är det ändå det är det ett uselt troll), och borde man inte få ut mer av det av att byta ställe?

kl

Asirriterad på denna jävla magkatarr. Det är INTE OKEJ att tvingas ursäkta sig och gå in på toaletten och kräkas blod när man är hos stans snyggaste man. Dessutom gör det svinont. Vad fan, kroppen, jag har i princip varit nykterist de senaste månaderna, röker inte och dricker inte kaffe eller äter stark, fet, rökt eller saltad mat. Så VARFÖR?!

Jag vet inte. Blö. Det enda fina är väl att jag har en ursäkt för att äta typ hela tiden, haha, det gör mindre ont när magsäcken inte är tom.

Irriterad på att jag inte kan tycka att jag är fin. Jag har en, om jag får säga det själv, jävligt snygg outfit idag och Mr Snygg har gått och flinat menande åt mig hela dagen, men nej, jag tycker ändå att jag är fet och ful och äcklig och ser ut som en sminkad gris typ. Helvete till hjärna.

Hjärnor ja. Vem fan kom då DEN briljanta idén?
Men JAG vet att du är snygg iaf, det hjälper nog!

Irriterad på att jag har resfeber. För jag har ju aaaldrig rest förut, så det verkar himla nödvändigt att vara såhär uppe i varv hela dagen. Verkligen.
Och så vill jag veta NU om det blir fint sällskap och film ikväll eller inte, kommer ju bara sitta på nålar annars.

Kl. På att jag skulle ner till affärn i sista minuten igår och i brådskan stukar fotleden. Underbart.

Aj!
Hoppas det läker snabbt.

Irriterad på denna satans förkylning som aldrig går över.
Trodde jag var frisk och nu mår jag totalt apa igen. Suck

krya på dig!

kl

Jag är irriterad på att min hosta blir värre och värre, förkylningen är i princip över tack och lov, men hostar gör jag och rösten den är borta. ÅH. Jag har inte haft hosta på så länge att jag glömt bort hur svårt det är att somna... :p

KL

Irriterad på att jag once again åkt till grannstaden i onödan. Kallats till tandläkaren 10 ggr det senaste året och har inte fått nåt vettigt genomfört alls! Har varit där 5 ggr sen i februari och hur långt har vi kommit? Jo, efter fem min där idag får jag veta att "nej men OJ, röntgenapparaten kan visst inte ta de bilder vi vill ha så vi remitterar dig till Eskilstuna i stället". DAFUQ? Det är ännu längre dit ju!

Hade det inte varit för att jag starkt misstänker att min felställda käke bidrar till att jag har konstant huvudvärk, vilket i sin tur påverkar mitt mående, så hade jag gett upp hela den här verksamheten redan förra månaden.

Aj kan man lugnt säga. :p Jag, som är 29 år och väldigt smärttålig (grät inte ens när jag hade krystvärkar) låg fan och grinade en skvätt på en sten ute i skogen (genväg till affären.) Var så oförberedd kan man väl skylla på, var nog därför som jag grinade :p Bland det första som jag tänkte på: Nej fan! Jag har inte råd att vara hemma! Haha.

Hoppas du kryar du med, inte kul att vara dålig.

Men JAG vet att du är snygg iaf, det hjälper nog!

Tack, kära du, tyvärr är du nog också den enda som tycker det. -_-

kl

Irriterad på faktumet i ovanstående mening, för jag inser att det fått mig att dra mig undan från mina vänner mer och mer endast och endast för att alla är så sjukt jävla snygga och fantastiska, vilket gör att ingen någonsin ser mig eller blir intresserad av mig. Så jag får alltid ta rollen som den grå tjockisen i hörnet som får stå ensam i timmar och le sorgset för mig själv, innan jag går hem och gråter bort resten av natten. Det är knappast en slump att de enda gångerna jag fått ragg eller ligga är när jag varit ute själv. Då finns det väl ingen annan att jämföra med, så att det inte framgår lika tydligt exakt hur fet, ful och tråkig jag är. Jag är väl någon variant av ett kvart-i-tre-ragg, typ. Suck.

Så nu grinar jag av att skriva det här också. Vad fint.

Senast ändrad:

Jag tror att det är så att DU jämför dig med dina vänner när du är ute med dem, att det påverkar din utstrålning. Men när du är ute själv så påverkas du inte och utstrålar en mer självsäkerhet, vilket får killarna att fastna! Jag säger som Lightzone - du ÄR snygg!

Tack snälla. Jag tror dock inte att jag alltid jämför mig vid de tillfällena; Det har hänt mer än en gång att jag verkligen stått framför spegeln och känt mig drop dead, bara för att samma kväll se alla svärma runt vännerna och få allt det hoppet och självförtroendet krossat med en bautasten. Men ja, egentligen borde jag väl bara lära mig att gilla läget eller ta ett fett lån och operera mig (finns väl inte så många mer realistiska alternativ), men bläsch.

Kl

Just nu är jag irriterad på min huvudvärk som aldrig vill gå över!
Haft den i 2 dagar nu och mina migränpiller hjälper inte.

Oavsett tycker jag i alla fall att du är dösnygg!

Iofs är jag inte kille. Men jag är bombis på att jag talar för alla killar också :)

KL

Irriterad på att jag avslutat en bra matdag med att äta choklad. Och chips. Och kakor. Och lakrisal. Men jag åt inte upp allt, och det jag inte åt upp gav jag bort så jag lär inte äta mer heller.
Och så är jag irriterad på att jag har ont i halsen.
Och på fågeln som bajsade på min kind.

Skitdag.

Sådär har jag det också. Trots att min vän säger att hon har BARN OCH SAMBO så är killarna över henne bara för att hon är så söt, smal och har stora bröst. Jättebra för självförtroendet, verkligen. Och det är inte bara henne, jag är fulare än alla mina tjejkompisar.
Man kan ju säga att det finns en anledning till att jag hellre går ut med killar. :angel:

*KL
Jag stör mig på att folk kallar fett för former. :cool:
Former är något man har (eller inte har) naturligt, när man är smal. Är man helt platt och går upp 50kg så innebär det inte att man får "former".

KL
Min satans förkylning som aldrig ger sig.
Min satans nacke som värker så jag knappt kan vrida på huvudet.
Långsinta personer som gör en liten småsak jättestor och som surar i ett år över det.
Mina öron värker pga av den satans förkylningen.

:meh:

Stör mig på katten som just nu, när jag försöker få mini att somna om, måste klösa på soffan, hon hjälper inte direkt till med att få honom och sova.

kl

Irriterad över att jag förmodligen blivit lurad på blocket... Irriterad över att jag inte valde ett säkert betalningssätt...

Vad var det för något du skulle köpa om man får fråga? Sitter nämligen själv och letar på blocket. Jag kollar hästprylar.

kl

Jag är irriterad på min huvudvärk jag har haft i 3 dagar nu. Vill inte behöva ta fler piller men det går ju aldrig över.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama