Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Haha oftast inte, men de skulle laga maffiga biffar till cowboys och min hjärna hoppade raskt till ribs och sen vidare till vita bönor (; Men hade inga hemma, SYND OM MIG!

Ska nog inhandla ett par burkar.

Irriterad på att jag sover skräpdåligt just nu och därför slutar det med att jag ligger i sängen i 10-11h bara för att försöka få ihop tillräckligt med 'riktig sömn'.

Senast ändrad:

Men åh, gott! för övrigt, hoppas sömnen blir bättre, jobbigt när det strular.

kl

Irriterad för att jag är jättesjuk, så mina planer idag fick ändras, nedbäddad i soffan med min förkylning from hell, hosta, feber, ont i halsen och värk i hela kroppen - åh.fy.fan. :mad:

Ja! Och jag blir inte bara trött och irriterad när jag sover dåligt, jag blir ARG haha. Och de har dessutom varit igång med lövblås utanför sen jag vet inte när. gnäll!

Drick varm choklad, ät ostmackor och läs bok. (lite vad jag skulle vilja göra idag ehem). Tänd ljuuuus (: Och passa på att tycka riktigt synd om dig själv, det är ju faktiskt rätt skönt ibland, tycker jag då.

kl

Fridah Jönsson.
Det är tamigfan helt obegripligt hur människan kan få jobba med något som har med text att göra. (Och oops, nu blir jag visst en del av "näthatet" eftersom en av kommentarerna hon grät ut över i DT tidigare var någon som kallat henne naiv och lillgammal.)

kl

Irriterad på idioter som verkar ha svårt att tänka.

Först säljer jag en bok som köparen sen säger är fel så jag måste lämna tillbaka pengarna. Hade personen varit smart hade hon kollat upp ISBN nr jag tydligt skrivit ut för att få reda på exakt vilken bok det var jag sålde.

För pengarna jag fick från den boken hade jag köpt en annan bok som jag behöver till kursen som började för ett tag sen (!!). Nu visar det sig att den människan inte heller kan tänka utan har sålt boken till en annan person..... Jag ska få igen pengarna men va faaaan!!!!

kl

Just nu är jag irriterad på att jag inte har tillgång till proppskåpet och en säkring har gått!

*KL*

På att jag vill vara med HONOM nu. Och nu. Och nu. Jag vill inte "ta det lugnt". Jag blir fan rädd för mig själv.

KL

Irriterad på att mitt öga strulat idag. Vaknade av en fruktansvärd smärta så det blev att pallra sig till sjukhuset. Hornhinnan var svullen, så det blev att lägga ännu mer pengar på ögonsalva. Nu, 12 timmar senare, har jag utöver strulande öga också en fruktansvärd huvudvärk och är illamående :(

Men, stackare! Läste i beach-tråden att du hade problem med ögat för inte så länge sen också... Jobbigt!

Jag är inte irriterad på nånting, faktiskt =) Skulle va att det är lite långsamt tills pv kommer hem bara isf, men ska snart gå å förbereda middagen o sen kommer han väl snart, så =)

//r

Got2Be: Ja, det finns inget värre :(

strawberrysylt: Ja, det är ju min jävla sjukdom som gör det tyvärr... Som tur var reagerade jag snabbt den här gången så hornhinnan hade "bara" svullnat upp, inte gått sönder eller spruckit (det hade varit mycket värre, då hade jag förmodligen varit placerad i badrummet med släckt lampa just nu...)

KL

Nu är jag mest irriterad, eller snarare ledsen, på att jag känner mig helt forever alone för alla verkar vara sura på mig av någon anledning och jag vet inte varför.

"Är du sur på mig?"
"nä"

Nehej... Det verkar ju inte aaaalls så.

Usch =( Men tur då iaf att du reagerade så pass snabbt. Hoppas det fort blir bra och inte kommer tillbaka!

//r

kl

På att jag antagligen fått magkatarr för fjärde gången på typ ett halvår, den här gången var dessutom den första då jag kräktes blod. Det var ju fint och lägligt och nödvändigt osv.
smirk.gif

kl

Irriterad på vädret, det blåser och regnar och jag måste ta en promenad till bussen för att åka till sjukhuset snart, jag vill inte gå ut. :(

Den skulle bara våga!
Hälsa att den inte är välkommen. Dumma kroppar.

Och jag är irriterad på att jag är SÅ TRÖTT. Och omotiverad. (business as usual...)

Ja, det var ju mindre jävla rolig timing. Jag vill bli full och ligga i London nästa vecka för helvete, inte sörpla juice och Citodon.

Just nu är jag irriterad som fan på att mitt smycke som jag har i naveln tydligen inte är i bra material, så det har blivit infekterat.. blä. Och så vet jag såklart inte vart jag gjort av det enda smycket jag har som är i bra kvalitet och utan en massa krimskrams på... FAN.

//r

kl

Irriterad på att jag inte kan öppna mina mail.... förbannade jävla "outlook"... :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama