Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

usch, fick så ont i magen när jag läste vad som hänt.

kl

Irriterad på att jag är sjuuuuk. :( igen. give me a break liksom.

Okej, tack för utförligt och intressant svar! Hoppas ni slipper mer anfall nu, inte klokt att det kan få hända så mycket skräp egentligen!

KL

Jag är en gnutta irriterad på mina roomies idag och känner mig lite "jagad" av dem - utan direkt anledning egentligen.

knapp

Folk som står och hänger vid kortsidorna på simbassänger för motionärer. Det blir i det närmaste köbildning då det inte finns yta för folk att vända på. Antingen simmar man eller så tar man sig upp ur bassängen :mad:

kl

BESVIKEEEEN på Hannibalserien på Kanal 5. Har genomlidit skiten i 20 minuter och har fått se Mads Mikkelsen max en minut av dessa. Buhu.

KL

att jag var dum nog att gå in på kenzas blogg. hur jääääävla snygg kan en människa vara? får alltid lust att köra huvudet i en mixer efter att ha varit inne på hennes blogg.

röv.

Sluta. Jag har faktiskt fått bekräftat från hemliga källor att du är MINST lika snygg som du ser ut på bilderna jag sett. Sådetså. Du behöver inte köra huvudet i en mixer för att Kenza är snygg!

Äh! Kenza är gudomlig. GUDOMLIG!

Men tack kära du, det var snällt sagt! Ska överväga att låta bli mixern :p

Kl

På att mamma tyckte det var en utmärkt idé att smsa och väcka mig mitt i natten för att fråga om fåren jag lagt upp på bild på Facebook är dräktiga...

1. Nej det är de inte
2. Du har redan frågat på fb, det räcker, vänta på svar där i stället.

Det är en anledning till varför jag inte går in på stora bloggar!
Jag blir bara deppig efteråt! Speciellt stora hästbloggar då.. SUCK!:banghead:

KL

Jag är irriterad på mig själv och mitt dåliga självförtroende. Sitter och väntar på ett besked angående ett jobb och jag känner mig fan lite orolig för att jag ska få det... HALLÅ ELLER?!? Jag sökte det ju för att jag vill ha det och det låter skitkul. Och så tänker jag så... Eh.. kom igen liksom, bort med de tankarna!

//r

Irriterad på att jag inte kommer mig för att ringa vårdcentralen. Och inte särskilt mycket annat heller egentligen. Gaah.

Och värken i kroppen är tillbaka. Fantastiskt.

*kl*

Gah, på en arbetskollega. Vi har precis påbörjat jobbsäsongen typ - alltså finns det inte jobb till alla 45 anställda ÄN. Men nästa vecka ska allt komma igång ordentligt. Just denna veckan är vi typ 15 st ute och jobbar. Tyvärr är det så att chefernas favoriter är först ut.

Postade en bild på FB - där av min sambo gjort baguetter och lämnat till mig i kylen att ha med mig till jobb! (Den mannen! <3) Njodå, kortefter skickat hon ett snäsigt meddelande "att hon allt inte blivit tillfrågad. Blaaa blaa blaaa. Jobbade baaaara typ 45 dagar förra säsongen!" (Okej, jag jobbade typ 125 dagar eller något såntdär. ). GAH. Fattar du själv inte att cheferna och vi andra anställda är trötta på dig? Hon tar ledigt stup i kvarten (hade varit en annan grej om hon planerade, men icke, hon ringer 1 dag innan..), gnäller VARJE jobbpass, samåka är en plåga, stressar upp sig för alla minsta fel och lär sig aldrig... Hon är som en nybörjare på jobb, fast hon jobbat där i snart 3år... Vilket resulterar i att alla blir sura/trötta på henne. Cheferna har till och med diskuterat detta med henne.. Vill hon behålla/få mer jobb/timmar så får hon visa framfötterna och skärpa sig..

GAH. VARFÖR LA JAG TILL HENNE PÅ FACEBOOK?

Senast ändrad:

kl

Mensvääääääärk. Jag hade så gärna velat födas till man. Eller fan, då hade jag inte kunnat uppleva euforin över de fantastiska heels jag fick hem igår. Men jag hade gärna varit en man fem dagar i månaden i alla fall + resten av livet när jag fyllt 30, typ.

Jag är ofta likadan! Man vill ha det och är skitglad, men ändå kommer dessa tankar!

KL
Den dryga killen som stod i kassan när jag skulle fixa gymkort, ursäkta mig jag visste inte att man behövde kontonumret direkt för autogiro, alla gånger tidigare har jag fått en blankett att fylla i hemma, men så funkar det inte här tydligen.

Jobbigt med drygt folk!

kl

Irriterad på att jag har ont i huvudet och inte har någon som helst plan för morgondagen, tips på vad jag ska hitta på? väääldigt tacksam för svar. :)

Promenera! Med massor av musik. Sväng förbi biblioteket, hitta något fantastiskt att läsa (eller många). Fika med ovan nämnda bok. Rita. (vad som helst) ((det borde jag göra)).
Bara ensam aktiviteter men... ja. Eller kidnappa någon att göra alla de här sakerna med.

Själv är jag mest bra på att slötitta på dålig dagtv..

Jag är irriterad på att det börjat klia över hela kroppen, så att jag tillslut undrar om det är ångesten som tittar fram igen och tillslut oroar mig så mycket över det att det kliar ännu mer + andnöd och hjärtklappning. Heja heja.
Hoppas ataraxen hjälper. Och att en kaffe imorn bitti kan hindra mig från att vara zombie hela dagen.

Senast ändrad:

Tackar så mycket! Bra tips! :bow: Det blir nog en promenad in till stan, boka tid för färgning av mitt jädra hår och tar med mig en bok för en fika på cafét efter det. :love:

det är mina dagar med för övrigt, slötitta på tv, känner att nej nu får det bli något annat, annars klättrar jag snart på väggarna.

Så lite (: Och det är ju så ENKELT att bara fastna framför tvn haha. Har jag märkt...

Ååh just nu är jag irrterad på att atarexen inte hjälper än. Borde jag ta en till? Men då kommer jag ju VERKLIGEN vara zombie imorn. Åh dumma andnöd och stress go away! Tröstar mig med Masterchef USA (och blev därför galet sugen på vita bönor i tomatsås med toast haha).

Tröstar mig med Masterchef USA (och blev därför galet sugen på vita bönor i tomatsås med toast haha).

Jösses, slänger de sig verkligen med sådan "skräpmat" i Masterchef? De måste ha gjort något väääldigt speciellt med bönorna/tomatsåsen/toasten?! :p

KL

Jag är irriterad på min vän som ljuger/överdriver och dramatiserar allt så att hon tror sig själv. Andra utomstående verkar gå på det, men för oss som känner henne blir det liksom så otroligt genomskinligt när hon bara hittar på och/eller överdriver för kung och fosterland att det blir riktigt pinsamt att lyssna på henne! Hon berättade till exempel en helt vansinnig historia om vår taxiresa hem till några kompisar en gång, och trots att jag suttit i samma taxibil som hon kände jag inte igen någonting av vad hon berättade hade hänt. Men det var bara till att stå där och spela med, för att "avslöja" henne inför alla kändes lite väl taskigt... Men hur i hela fridens namn tänker hon, och hur ska man någonsin kunna lita på henne ordentligt?! Gaaah vad det stör mig!! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 888
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30