Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

På att det svartnar för ögonen varje gång jag måste hosta eller nysa pga dumma spräckta revben.. och på mig själv, för att jag ska vara så jäkla mesig kring mina arbetsgivare. Att det ska vara så satans svårt att säga upp sig..

kl

På att jag just kastade sönder min iPhone 5 pga. hästjäveln. Har även förstört kläderna när jag ramlade i leran och slet sönder leggings + smalben på en sten. Värdelös skitdag.

mera MW3
Lider med dig.

Här skulle egentligen smileys förstärkt hur mycket jag faktiskt gör det. Men nej.

*kl*
68960_10151518790204277_166806260_n.jpg

Tror jag inte behöver tillägga något här asså. ALLT detta för ett fiskespö och en flaska olja.

Jävla idioter.

kl
Irriterad på... ALLT.
Trött som fan, ont i hela, hela kroppen, ingen motivation till någonting alls...
Hjärnan fortsätter dumma sig, verkar inte bli något häng med fint sällskap ikväll och ... orkar inte.

kl

Irriterad på livet. Jag vill vara ge upp allt nu, lägga mig ner och bara dö för en stund. Känner mig så jävla äckligt ensam! Jag vill hållas om, jag vill älskas och jag vill bara lyssnas på. FAAAAN. Jävla skitdag.

Men vilka äckligt korkade idioter!

KL
På en kollega som helt oförtjänt ger mig en avhyvling och sen beter sig väldigt mästrande. Lägg dig inte i så mycket, tack!

På att jag såg fram emot några lediga dagar med sambon innan jag skulle börja om att jobba (idag) å han skulle inte börja jobba fören nästa vecka och hade planerat att gå å se en film han ville se på bio.. så kallar hans chefer in han, först bara måndag, sen även tisdag, slutar med hela veckan, jag jobbar 7 dagar i sträck, han kommer hem helger och i helgen jobbar jag 14-22 = ingen tid att faktiskt hitta på nått å på köket hade han planerat in gomiddag och hockeykväll framför tvn på lördag men går ju ikket!

Dessutom så har jag ont i huvudet, näsan rinner, fryser som en tok, bra start på arbetsveckan!

Nej vad trist för er.

Jag är irriterad på att jag inte får fram kartan på Torchlight II, blir ju så mycket svårare att spela utan den ju. :p

*KL*

På denna jäääävla dag och försäkringar.. "Vi vill att du lämnar in din bil hos VW på en ort 5 mil bort!" Varför kan jag inte bara lämna den på VW i min stad? Då blir den fixad tidigare, bilen kan stå i mitt garage, bilen behöver inte stå på en uteparkering (kul med plastade rutor, kommer gå sönder vid blåst och regn!) och det blev till & med billigare på HÄR på orten. PAAAALLAAA.

Dessutom är jag ännu mer förbannad över att mina bromsbelägg tog helt random slut på alla 4 däck igår. En bromsskiva är bara att kasta... *slår huvudet mot väggen*

kl

Jag är irriterad på att det ska vara så jäääävla svårt ibland!

*KL*

Att hunden är sjuk.
Att billiga lägenheter inte växer på träd i Göteborg.
Att HAN inte hör av sig.

kl

Irriterad på att jag ikväll när snygga vännen som jag mer än gärna gosar ner mig hos bjuder in på filmkväll så kan jag inte för jag planerar resa och har grejer att fixa. Äh. Min nya plan är att inte säga nej hela tiden och vara social från och med imorgon. Yes, så blir det! :)

Irriterad på Grey's Anatomy. Av det lilla jag sett verkar det var den mest meningslösa och störiga serien någonsin. Herregud.

Det är en patetisk skitserie och det enda skälet till att titta på den är Kevin McKidd.

Irriterad på Gunnars attityd i smileytråden.

KL

Åh vad jag hatar mig själv.

Inför helgen hade jag en underbar semester inplanerad. Kattvakt ordnad, väska packad och allting planerat. Äntligen få chansen att komma ifrån, jag behövde verkligen det! Har suttit hemma nästan dygnet runt sen i somras i princip. Hela jullovet var jag hemma, likaså sportlovet och de flesta helger. Hemma själv och väggarna har börjar krypa sig närmre om man säger så.

Så glömmer jag mina jävla hemnycklar i skolan. På en fredag. Skolan ligger 2,5 mil bort och nästa buss går... På måndag. Fantastiskt. Sitter och grinar som ett barn.

Kan ingen köra dig?

Vart bor du? Hade ställt upp direkt.

Rektorn kör hit mina nycklar, tack och lov. Mitt i allt strul tvärdog telefonen så det var bara att springa ned på stan och bränna resepengarna på en ny laddare. Förhoppningsvis har jag inte mer otur nu för då bryter jag ihop...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II