Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På att mina röntgenbilder har blivit behandlade. Inget hittad i knäet..
"Du får hitta sätt som gör att du kommer undan smärtan" - Njo, Jag har ju levt med knäsmärtor i snart 5 år. Sist dom gick in på mig och rensade ojämnheter och infekterar vävnad blev det ur bra - i ½år. Något är ju fel, när knäet låser sig när jag kör bil, krasar till när jag bär tungt och att stå länge är svårt.. Jag har kostat på mig dyra skor, med specialdämpning och sulor som är formade efter mina fötter.

"Du kanske bör fundera på att byta yrke?" - JOMENTJENA, prova det i dagens konjunktur. Jag vet inte heller vad jag vill bli i framtiden. Det jag jobbar med nu, brinner jag för och är sjukt bra på! (ursäkta min självgodhet)

Jag har gått på sjukgymnastik i snart 1 år. Inte blir det bättre för det... Sjukgymnasten tror starkt på att mitt ena ledband är slutkört och orkar inte hålla emot när jag böjer/håller det i viss position länge. Men inte fan vill dom kolla upp det..

I högsäsong på jobb, tuggar jag stora doser citodon och ipren. Slutar min lever fungera, så är det inte mitt fel.

SKJUT MIG. SERIÖST.

Fy fan!:(

kl

VV: Irriterad på min hunger.
Vad har hänt med smileysarna! Det irriterar mig också nu!!

Jag irriterar mig på smileySarna jag med! Bukes smileys har alltid varit det bästa som finns ju!!! Ska våga vägra smileys från och med nu. *förbannad*

Irriterad på finnarna på min haka, försvinn NU.

och gudars... dessa nya smileys, alltid svårt att vänja sig vid något nytt. :confused:

Jag med.
De är dock jättesöta. Om man är 14. Och knappt ens då. För helvete, ska man behöva bli vuxen och sluta använda smileys?!

kl

På att klockan är 6 en lördag och att jag är klarvaken efter tre timmars sömn. Det här kommer att bli en sådan sjukt rolig dag, jag gissar på att jag kommer att ha begått mitt första mord innan lunch.

KL
På att den lilla pricken som plötsligt dykt upp vid min läpp ser ut att vara en leverfläck, så fruktansvärt fult :mad:

KL
På att den lilla pricken som plötsligt dykt upp vid min läpp ser ut att vara en leverfläck, så fruktansvärt fult :mad:

Jag har alltid tyckt att människor med små leverfläckar på läpparna är så förbannat söta! :love: Så den ska du inte irritera dig på! :D

*kl*
På att jag håller på med ett elbygge till bilen. Men fan heller att jag kan luska ut hur jag ska koppla skitet. Mööög. Varför är jag så förbannat dålig på sånt här. :grin:

Och dom här smiliesarna. Dom är föööör sockersöta och jobbiga. :devil:

kl

Är jävligt irriterad på att jag troligen fått UVI igen... Jävla fitta....

*kl*

Här är en till som är irriterad på nya smileysarna. :rofl: ser ut som en smiley som har vält. :angel: :cry: :confused: :idea: är värdelösa. :love: är väl ok, men den gamla var klart bättre.

Äh, egentligen är alla nya dåliga förutom kanske :yuck: och :)

Jag som överanvänder smilies känner att det är väldigt jobbigt att hindra sig från att inte skriva dom. Särskilt med tanke på att kortkommandona sitter inpräntade i fingrarna :grin;

Så länge får jag väl missbruka denna;
facepalm2.gif

Allt och alla.
Jag vill vara ifred, sitta och spela i lugn och ro och kräkas lite på hela mänskligheten.

Dessutom vill jag rida. Men det blir svårt utan häst.

Senast ändrad:

Irriterad på smileysarna. Har jag möjligen nämnt det förut...

I övrigt irriterad att jag inte får svar på smset jag skickade i förmiddags, vill dricka vin ikväll ju.

Jag kommer irritera mig på dom tills de försvinner!

Tänk - jag har inte gjort en enda smiley sedan de nya kom!

Irriterad på att jag inte kan säga nej till folk. Ska nu iväg på party med en människa som jag egentligen inte vill träffa. Varför, varför, varför....

kl

På att det snöar så inåthelvete jävla mycket och har gjort det i några timmar. JAG VILL INTE!!!

Tänker inte gå utanför dörren på... en dag. För jag jobbar på måndag. Urk.

Vafan?! Falun. Go home. You're drunk.

Fortsätter irritera mig på att jag inte ens får ett "nej är upptagen ikväll" till svar på smsen. Buhuuuu. Och på att en viss C inte hör av sig, så jag får väl försöka börja ge upp det helt enkelt. Fan då.

Edit: Måste komma ihåg att det är här jag ska skriva när jag vill ha svar, för nu kom det svar på smsen haha!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama