Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Du har ingen lapp du kan sätta på ögat som skydd, typ som en piratlapp? Inte världens vackraste grej men det kanske hjälper?

Sydde faktiskt en piratlapp idag när jag var tillräckligt neddrogad för att kunna fokusera med blicken. Men tyvärr gör det för ont när den ligger emot. Trots att den bara "snuddar". Så det funkar tyvärr inte, men funderar på att gå till apoteket och köpa en "ögonkopp" som jag hade när jag opererat ögat, den är hård och böjd utåt så den borde inte snudda vid ögonlocket...

KL

Irriterad på att jag förmodligen fått en bubbla under linsen. Gaaaaaaah!!! :mad: Tur jag ska på återbesök i morgon :mad:

*kl*

..alla j*va idioter med noll hästvett innanför pannbenet som man måste arbeta med/för varenda j*vla dag. ÄR SÅ LESS!!!
MAN FÅR FÖR I H*LVETE INTE MER TILLIT FRÅN EN REDAN OSÄKER HINGST GENOM ATT SMÄLLA TILL DEN MED EN PÅK!!!!:mad:

Blir nog att lämna hästbranschen snarast innan man går in i väggen, eller i alla fall sluta jobba för idioter..

:cry:

kl

Aprilskämtet på Buke, om det nu håller i sig. Det är ju seriöst bara sjukt jävla asirriterande att även bilder infogade i inlägg ligger upp och ner, kul när någon postar en seriös fråga innehållandes en bild med text i liksom.

Ahaaaaaaaa trodde det var min telefon som dampade men det var det uppenbarligen inte, skickade nyss ett meddelande till dig om det innan jag läste här :rofl:

Och ja, det är lite irriterande :angel:

Haha, jag såg det precis efter att jag postat. Och jag och min "HACKER!!"-tes, herregud. Jag kommer nog ha en intressant 1 april framför mig. :D

Haha, jag älskar att alla smileys är åt fel håll! Jag har hysteriskt jättekul just nu :rofl: (och hjälp vad rolig den smileyn såg ut nu).

Utan tvekan bästa aprilskämtet någonsin :bump::banana::bump:

Kl

Är så fruktansvärt jävla trött på att vakna med hjärtklappning och tryck över bröstet VARJE morgon.
+ 2-3ggr per natt. Dö.

kl

På att jag nu väntat i 15 minuter på person jag skulle köpa sak av. Jag har ändrat mig, jag är för att vi inför dödsstraff för vissa ting i det här landet. Att vara försenad utan att höra av sig ska vara ett av dem.

kl

Irriterad på att jag känner mig ful och allmänt värdelös idag. Kul kul kul. Trött är jag med och orkar fan ingenting, lite frustrerande faktiskt. och utöver det är jag rastlös, sinnesjukt rastlös - borde inte vara ok att ha såhär förbannat jävla piss-tråkigt.

*kl*

Behöver skaka fram typ 5000 kr för att bilen ska fixa besiktningen om 25 dagar. Skjuuuut miiiiig. Jag behöver bilen.. Palla att jag behöver ett nytt avgassystem och två nya stålkastare.

Det sjuka är egentligen att jag bara behöver 1 (!) ny stålkastare. MEN. Ingen säljer den lampkombon jag har på den hela strålkastaren. Sätter jag då in en ny kommer dom lysa olika starkt och besiktningen kommer gnälla på det. GAH.
FUCK YOOOU. Varför köpte jag denna skit bil. :cry:

KL

Jag är irriterad på mig själv för att jag inte tar tag i mitt liv.

Och för att jag är för lat för att gå ut och gå när det är fint väder.

//r

kl

Irriterad och ledsen för att jag just fick ett mail från någon på facebook (en anv utan någon som helst info antagligen skapad bara för detta syftet...) där det stod hur värdelös, äcklig, fet och ful jag är och att det inte finns något med mig som är det minsta bra eller snyggt. :cry: anar att ett ex har med detta att göra... usch, det gjorde inte självförtroendet bättre direkt... :( vill bara ut och gå av mig alla jävla känslor som nu kom fram. Pizzan jag nyss åt vill jag bara kräkas upp igen. FAN. :cry:

Men vad i helvete. Den enda som borde behöva må dåligt över sig själv är personen som författade meddelandet. :mad:

Vad i hela jävla...? Vem gör så? Vad är det för jävla FEL på folk?!
Jag blir mållös :(

Stormkast & Lightzone, jag trodde verkligen sånt "hörde till" när man var 15 år eller något... kanske någon (exet eller exets vänner) som fått reda på att jag faktiskt roar mig och har det jävligt bra nu, kanske svider i någons ögon? Ja jag vet inte. Väldigt tråkigt i alla fall att folk har ett behov av att trycka ner andra, jag behövde verkligen inte detta nu. :(

Vissa osäkra människor kan helt enkelt inte må bra om inte andra mår dåligt. Och vissa andra människor hade bara oturen att ha fyrkantiga hjul på barnvagnen som små.

Kram på dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 846
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur