Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

IBS. Jävla kropp. Jävla mage. Och så har jag hittat en medicin som fungerar jättebra men så har jag väl gått och blivit överkänslig mot den medicinen. Jävla kropp.

kl

Varning för äckel.

Att jag just lyckades spräcka mig. Med en tampong. :grin:
Det är så jävla roligt att vara trång alltså. "Det finns inget för stort för slidan för den är töjbar" my fat ass.
Ser sjukt mycket fram emot att ligga senare i veckan, mvh ska knarka Citodon och jaga bedövningssalva.

Jag har gett upp hoppet om tamponger just av denna anledning.

Så, I feel you (och inte på det sätt jag inser att detta låter som :D )

KL

På att folk ballat ur på Facebook och särskriver i varenda jävla ORD! :eek:

ALLA ORD SKA SITTA IHOP!!! :mad:

Irriterad på att jag blev dyngrak en jävla tisdag och (tydligen) gjorde bort mig utav bara helvete. Men jag vet inte VAD jag gjorde.

Briljant idé att börja shotta vodka klockan 17 på tom mage. Idiooooot.

*KL*

Irriterad på att djur bli sjuka.
Irriterad på att djur blir gamla.
Irriterad på att djur inte kan bli lika gamla som människor.
Irriterad på att det inte finns rätt och fel.
Irriterad på att jag kommer behöva ta beslutet avliva/inte avliva min bästa fyrbenta vän (hon slår de flesta 2beningar också) och att det inte känns inte som att något alternativ är rätt. :cry:

Det finns ju inget man kan säga, men jag lider verkligen med dig! :(

kl

På att en från början så fantastiskt bra dag slutade i en sådan misär.

Beställde kycklingwrap på ett fik när jag skulle fika med släkting och allt var frid och fröjd, för grillad kyckling och sallad = i princip inga kalorier alls. Nä. Så visade det sig att en wrap = två halvor som därtill var fulla med dressing. Och jag vågar inte lämna mat för att det känns som ett fett fuck you till fiket + slösande av pengar, och jag kunde inte gå och kräkas eftersom det var offentliga toaletter. Så jag fick äta. Och grät sedan i en timme och stod senare i en snöhög och slog mig panikslaget i magen för att spy.

Sedan skulle jag till stallet och rida. Hästen galopperade iväg från mig i hagen och lät mig inte komma nära. Så då blev jag så knäckt att jag fick avsluta kvällen på bästa möjliga sätt med att ligga 1,5 timme i en snödriva i skogen iklädd leggings och tunika och störtgrina hysteriskt.

Vad roligt livet är ibland.

Ta HAND om dig :( En dag hit eller dit GÖR INGENTING, finaste du.
Du är inte ens tjock, du vill bli smalARE. Det är ingen hysterisk panik <3
Tänker på dig.

kl
Irriterad på att jag lyckats göra bort mig totalt och som en jävla idiot framför ett av mina favoritband, spelningen är IMORN och jag har ont i magen av ångest bara av tanken på att gå dit. Spelningen jag sett fram emot sen maj förra året. Helvete.

kl

Irriterad på att jag klantade mig på träningen idag, note to self - titta på den du tränar med, blir liksom lättare så. Irriterad på att jag inte tar för mig mer, ska bli mer social, och ja, skärpa till mig och fokusera till 1000 när det kommer till fightingen nu.

För övrigt är jag irriterad på en kille som jag tränar tillsammans med, som på något vis är lite komplicerad, vissa dagar hur pratig och go som helst med mig andra inte alls, I don't get it. Men ska inte tänka mer på det utan ta saker och ting som de kommr. Typ. Åh... :(

Irriterad på att jag har ont i magen.

Och jag tänker på dig ikväll! Fast jag är helt övertygad om att det kommer gå bra.

kl

På att jag fick hem Den Perfekta Klänningen idag. Skitsnygg, underbar färg, modell, allt.
Så sätter jag på mig den och den ger mig världens snyggaste svank och rumpa.
Vad den även ger är illusionen av att jag döljer en höggravid mage. Har seriöst aldrig sett något värre, jag brukar se fantastisk ut i klänningar med den här skärningen, men NEJ. Denna designer måste ha haft jävligt bra gräs.

BUHU, VAD SKA JAG NU HA PÅ MIG TILL LONDON. (Det är ju bara en månad kvar. Eh.)

Kl

Irriterad på folk som inte har vett i trafiken, mötte många idioter ute i trafiken idag... Och på folk som inte lyssnar!

+1 på folk som inte lyssnar!

kl

Irriterad på att jag velar, ska ut och festa på lördag men kan inte bestämma mig för en sak, om jag ska ha väska eller inte, det är ju liksom att föredra så jag kan ha med mig det jag ska. Men samtidigt... att dansa med väska över axeln, men det får väl bli så. Helt enkelt irriterad på att man måste ha med sig plånbok, pengar, mobil och nycklar ut. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
22
· Visningar
1 760
Senast: fijja
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 960
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama